tiistai 8. joulukuuta 2015

VIIKOT VAAN VIERII

IMG_3444
IMG_3257
asut1
IMG_3668
Moikka tyypit! Oli ihanaa kirjautua bloggeriin, kun huomasin 250 rekisteröityneen lukijan tulevan pian täyteen. Luku on pyörinyt ikuisuuden paikoillaan, joten tätä oli ootettukin, haha. Muistan niin elävästi vieläkin, kun aloitin tätä blogia, enkä kertonut kenellekään osoitetta. Kaverit löysi sattumalta tänne ja olin niin kiukkuinen, että miksi ne lukee mun postauksia päivittäin, kun olin yrittänyt salata tätä :-D Nykyään uudet tuttavuudet saattaa kysyä suoraan, että bloggaanko mä, kun otan kuvia kaikesta mahollisesta. Onneksi nykyään kuvien ottaminen ei herätä samanlaista ihmetystä tuntemattomissa kuin muutama vuosi sitten. Ne hetket on muistissa, kun ohikulkijat tunki samaan kuvaan ja jouduin melkeen hätyyttelemään niitä muualle niistä… Huomasin tilastoista, että joku oli lukenut niitä ihan ensimmäisiä postauksia äskettäin ja samaan aikaan mut valtas myötähäpeä ja ilo. Myötähäpeä siksi, että silloiset postaukset oli äärimmäisen noloja ja erilaisia nykyisiin verrattuna. Ilo taas siksi, kun huomasin kasvaneeni niistä ajoista niin paljon, ettei mua ehkä tunnistaisi samaksi (noloksi) tyypiksi. Tavallaan on haikeeta kattoa vanhoja kuvia, kun kaikki on muuttuneet niistä hetkistä niin paljon: koti, kaveriporukka, mielipiteet, koulu ja vapaa-ajan viettotavat. On kuitenkin ihanaa mennä elämässään eteenpäin, eikä jumittua niihin samoihin (vaikkakin ihaniin) hetkiin. 

4 kommenttia:

  1. Se on mahtava tunne kun se itse itselleen keksimä raja lukijoita tulee täyteen! Mulla se oli 270 jostain syystä :D Onnea lukijakunnasta, oot ansainnut sen, sul on mahtava blogi!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot asian ytimessä, oon nimittäin ihan samaa mieltä :-) Voi kiitos paljon, olipa ihanasti sanottu!

      Poista
  2. On kyllä aina ilo huomata lukijoiden lisääntyneen :) Itse olen jo poistanut kaikki vanhimmat tekstini, kun myötähäpeä kasvoi liian suureksi :D Kyllähän niistä olisi kuitenkin voinut juuri näin jälikäteen katsoa, miten paljon sitä onkaan kehittynyt bloggajana! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, sellaisina hetkinä tuntuu onnistuneen blogin pitämisessä! Haha, mäkin poistin kaikista pahimmat, mutta kaikkia postauksia en oo millään jaksanut käydä läpi :-D On toi blogimaailma kyllä ollut erilainen (ja avoimempi) vuosia sitten, joten ymmärrän tasan tarkkaan, mistä puhut!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)