maanantai 28. joulukuuta 2015

VIIMEINEN VIIKKO TÄN VUODEN AIKANA

IMG_4158IMG_4172
IMG_4170IMG_4083
Aika jännää, muutaman päivän päästä on jo tammikuu. Sään puolesta ei olis välttämättä arvannut, kun vielä edellispäivänä paistoi aurinko ja nurmikko oli vihreenä. Viime yönä tännekin tuli kuitenkin viimein lunta ja sen mukana kymmenen asteen pakkaset. Niitä pakkasia mä en kaivannut, mut lunta oli kyllä hiukan ikävä! Mun pitäisi oikeesti olla nyt meikkaamassa, sillä sovin kuvaustreffit kaverin kanssa heiän kerrostalonsa eteen ja mä istun edelleen sängyssä kotivaatteissa. Poikaystävä on kuvannut kaikki asukuvat jo monen vuoden ajan, joten saa nähdä, että mitä mieltä kaverit on näistä asujen kuvaamisista :-D Vakkarikuvaaja on kuitenkin nyt aika kauan pois pelistä, joten mieluummin mä turvaudun joka viikko eri kavereihin kuin seison jalustan kanssa pihalla yksinäni. Miten musta tuntuu, että kaikki tutut alkaa välttelemään mun seuraa, kun tietää mun laittavan heille järkkärin käteen aina sopivan tilaisuuden tullen, haha… Tällä viikolla pitäis käydä vielä postittamassa muutamat työkkärin laput, käydä kirjastossa palauttamassa muutamat kirjat, skannata tuntilistat palkanlaskentaa varten, käydä rentoutumassa ihonpuhdistuksessa, ostaa muutamat tarpeelliset jutut ja istua verotoimistossa kysymässä apua. Viis vuotta maksanut veroja, enkä silti ymmärrä niistä yhtään mitään ja joudun pari kertaa vuodessa käymään siellä paikanpäällä. No, sen jälkeen ei pitäis olla mitään enää hoidettavana hetkeen ja voin hyvällä omatunnolla hypätä seuraavaan vuoteen. 

2 kommenttia:

  1. Oi mikä neulepino! :D

    Täällä on nyt tänään pakastanut, vihdoin! Lunta tosiaan kaivataan kyllä :/ Ehkä sitten kun suomeen tullaan takaisin olis jo luntakin maassa ^_^

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)