perjantai 1. tammikuuta 2016

PUHELINKATSAUKSEN AIKA

PicMonkey Collage
Vähän erilainen työpäivä, nimittäin mun työtehtävänä oli opettaa autistista aikuista luistelemaan. Onnistuin ja vitsit, mikä palkitseva fiilis siitä syntyi. // Turun jouluvalot kävelykadulla. Mä muistin, että ne olis ollut isommat edellisvuonna, mut saatan muistaa väärin. // Tyttöjen kanssa DiTrevissä syömässä, oli kiva nähdä pitkästä aikaa! Mun pitsa näyttää pieneltä, mut en jaksanut syödä sitä ees loppuun asti… // Matkalla kaupungille hoitamaan muutamia asioita, jonka jälkeen molemmat suuntasi poikkeuksellisesti samaan aikaan töihin. Tää on harvinaista herkkua, joka toteutuu ehkä kerran kuukaudessa.

PicMonkey Collage
Treffi-iltana, josta kirjoitinkin postausta pari viikkoa sitten. Siihen tuli ennätysmäärä ihania kommentteja, jolloin tajusin taas, että tätä blogia lukee maailman symppiksimmät tyypit! Kiitos :-) // Ottamassa asukuvia, jotka ilmestyy tammikuun loppupuolella. // Jos ilmat olis yhtään lämpimämmät, niin pukeutuisin tähän hameeseen joka päivä. Tää on mun lempparihame, sillä tänä talvena oon tykästynyt enemmän löysempiin hameisiin. // Aloitin kuukausi sit myymään käyttämättömiä tavaroita ja alunperin mun tavarakasa näytti tältä :-D Ottakaa huomioon, että kaikki jutut ei mahtuneet ees kuvaan, joten paljon oli myymistä. Laitoin näitä yksitellen myyntiin ja nyt on jäljellä vähän vajaat puolet, joten jonain päivänä pitäisi taas jaksaa laittaa näitä eteenpäin.

PicMonkey Collage
Kahvilla Anniinan kanssa, jonka kanssa pitäisi nähdä ensi viikolla uudestaan ja suunnitella vähän helmikuuta tarkemmin… ;-) // Sain töistä pienen lahjapaketin joululahjaksi. // Oon ollut lähiaikoina niin rahan puutteessa, että oon tarttunut jokaiseen maholliseen työtarjoukseen. Facebookin lastenhoitopalstalle tuli ilmoitus, että tarvitaan lastenhoitajaa vauvalle ja kahdelle pojalle 16 tunnin ajaksi - 3 euron tuntipalkalla. Arvatkaa, kuka vastasi minuutin päästä tuntemattomalle perheelle, että tulisin mielelläni vaikka heti. Niin mä sitten lähin ja vietin unettoman yön, kun vauva ei meinannut nukahtaa millään ja kun viimein nukahti, niin heräsi jatkuvasti painajaisiinsa… Nappasin tän kuvan aamulla, kun olin nukkunut hädintuskin kahta tuntia yöllä ja olin lähdössä kotiin. Kyllä silti kannatti mennä ja lähteä viiskymppiä rikkaampana kotiin. Pienensi myös vauvakuumetta, kun näki enemmän konkreettisesti, että miten vähäunisia ne vauva-arjen yöt on! // Menossa taas syömään ulos. Lähiaikoina oon ollut syömässä poikkeuksellisen paljon ulkona, joten ehkä tammikuussa teen siihen radikaalin muutoksen. 

2 kommenttia:

  1. Tämmöset postaukset on kivoja :) Mä rupesin heti haluun ravintolaan syömään kun näin ton ruoka kuvan, hitsi :D

    ♡ Sini | myblog-bysini.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Haha, samat sanat… Tässä mä katon nälkäsenä tota pitsakuvaa :-D

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)