maanantai 4. tammikuuta 2016

VIIME AIKOINA OON

IMG_4509
…saattanut tänään poikaystävän armeijaan ja itkenyt parin tunnin verran siellä niin kovaa, että kun Joonaksen kaveri tuli paikalle, niin livistin autoon itkemään ja lähdin kotiin… Tänään on ensimmäinen yö pitkästä aikaa, kun nukun yksin ja vähän jännittää, että miten se sujuu. Ei nähdä koko kevään aikana kauheen paljoa, kun ensin Joonas on luultavasti muutaman viikon kiinni ja kun se vihdoin pääsisi kotiin ensimmäisille lomille, niin mä suuntaan kuukaudeksi pois. Oon yrittänyt ottaa asenteeksi nyt sen, että armeijan aikana mulle tapahtuu jotain hyvää, jota ei olisi tapahtunut ilman tätä. Kaikista hassuinta oli se, että viisi minuuttia sen jälkeen, kun olin sanonut moikat poikaystävälle, niin joku tuntematon nainen soitti ja tarjosi töitä. En ollut ees hakenut töitä, mutta hän oli löytänyt mun puoli vuotta vanhan työnhakuilmoituksen ja päätti soittaa. Ehkä se oli ensimmäinen merkki, että jotain hyvää on tapahtumassa, mutten halunnut ottaa työtä vastaan kuitenkaan. 

IMG_4431
…ostanut niin paljon uusia kevätvaatteita ja sisustusjuttuja, että mun pankkitili on oikeesti miinuksella. Oon selittänyt monesti siitä, miten en löydä istuvia takkeja, kun mulla on niin pienet olkapäät. Yhtenä iltana löysin kuitenkin yhen takin, joka istui hyvin ja mun oli pakko ostaa niitä kerralla kaks. Selityksiä, selityksiä… Ja kun tuhlasin niin paljon rahaa niihin, niin ajattelin, ettei lisäshoppailu enää haittaisi mitään. Seuraava palkka meneekin kokonaan näitten maksamiseen, haha. Tää on ensimmäinen kerta, kun oikeesti shoppailen yli varojeni, mutta annettakoot se anteeksi tän kerran.

IMG_4493
…siivonnut koko kodin äsken, sillä yksi mun parhaista ystävistä on tulossa tänne ylihuomenna kylään! Ei olla nähty taas ikuisuuksiin, joten ihana nähä pitkästä aikaa. Oon sellanen sottapytty luonteeltani, että täällä ei oo koskaan siistiä ja ennen kavereitten kylään tulemista siivoamisessa menee vähintään viis tuntia. Siksi onkin niin huojentavaa saada joku kylään, kun on "pakko" siivota, kun muuten ei tulis välttämättä tehtyä sitä niin usein. 

IMG_4520
…hymyillyt, sillä tää kukka puhkesi kukkaan tänään ensimmäistä kertaa. Tää on ollut täällä melkein kaks viikkoa, mutta ei oo auennut aiemmin. Mä tietysti ajattelin sen heti onnentoivotuksena ja eräänlaisena tsemppinä tulevaan. Tällä viikolla olisi suunnitelmissa nähdä kahta kaveria, käydä pikaisesti lääkärissä uusimassa migreenilääkeresepti, käydä treenaamassa jäällä pysymistä ensin töitten merkeissä ja sen jälkeen pikkusiskon kanssa, pitää perinteinen laskettelupäivä lauantaina ja rentoutua. Viime viikkona en paljoa kerinnyt hengähtää, mutta nyt siihen on onneksi aikaa. Taidan siis jatkaa Sinkkuelämää-tuottareitten kattomista, niihin ei nimittäin kyllästy koskaan.

6 kommenttia:

  1. Tsemppiä vielä tulevaan armeija-aikaan! Ja ihan hyvä pitää tuollainen asenne että jotain hyvää vielä varmasti tapahtuu tuona aikana :) Haha, itsekään en jaksa koskaan kunnolla siivota ellei joku ole tulossa kylään :D Ihania kuvia tässä postauksessa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanuus! Aamulla iski totaalinen suru, mutta ainakaan tää eka ilta ei oo ollut mitenkään erilainen muihin verrattuna, joten eiköhän tää tästä lähde sujumaan. Haha, kiva että täällä on muitakin laiskoja siivoajia, jota ei pieni sotku häiritse :-D

      Poista
  2. Ihania vaatteita!! Mistä toi takki erityisesti on?

    Sä asut selkeestikkin vielä siinä kämpässä mihin aikoinaan muutitte Joonaksen kanssa - Joonas on siis muuttanut pois? No ainakin saat asunnosta oman näköisesi, ei ole mies kieltämässä, vaikka aika hyvi tahtosi sait ilmesesti muutenkin perille ;) Tykkään sun sisustustyylistä älyttömästi! Jos pitäisi mainita kolme paikkaa, mistä ostat eniten? :-) Pitäisi tähän yksiöön hankkia uutta ilmettä... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään niistä ja takki on Vero Modasta. Kiva kuulla, sillä musta tuntuu, että nään ite jatkuvasti epätäydellisyyksiä omassa sisustuksessa :-D Joonaksen kanssa en koskaan joutunut kinaamaan sisustuksesta silloin kuin asuttiin yhessä, koska (mun ihmetyksekseni) se tykkäs ihan älyttömästi mun kädenjäljestä täällä kotona! Se aina sanoi, että oli ihana tulla kotiin, kun täällä näytti niin kivalta ja siksi mielellään antoi mun ostaa uusia sisustusjuttuja. Ostan eniten Kodin Ykkösestä, Sellofaanista ja jostain pienistä sisustusliikkeistä.

      Poista
  3. Uskon, että armeija-aika on nopeammin ohi kuin uskotkaan. :) Tämä on todella kiva postaus ja kukka on söpö. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siltä mustakin tuntuu, tää alkuaika on mennyt ainakin tosi nopeesti :-) Kiitos!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)