tiistai 23. helmikuuta 2016

HUONOT ASUKUVAT

Kollaasit13
IMG_3578
Kollaasit14IMG_3534
Nää on just sellaset huonot asukuvat, jotka tekisi mieli jättää julkaisematta. Ei sen takia, etteikö asu olisi kiva, vaan laadun vuoksi. Kyllä te tiiätte ne päivät, kun koko kuvaushetki menee asetusten säätämiseen ja lopputulos näyttää silti tältä: ylivalottuneelta, huonolaatuiselta ja tarkennus on jossain ihan muualla kuin pitäisi. No, menkööt tällä kertaa, vaikka normaalisti en olisi edes julkaissut näitä. Puin pitkästä aikaa mun viimesyksyisen lempparipaidan, jota tuli silloin käytettyä lähes viikottain. Nyt se on ollut kaapin perällä siitä lähtien, mutta aion kyllä ruveta käyttämään sitä useemmin. Tykkään muutenkin sellasista vaatteista, joissa on joku pieni juju, mikä erottaa sen perusvaatteista. Tällä hetkellä nimittäin tuntuu, että vaatekaappi olisi ihan täynnä sellaisia peruspaitoja, jotka tuntuu liian tylsiltä käytettäväksi sellaisenaan, mutta ei raaskis luopuakaan niistä! :-D

4 kommenttia:

  1. Mun on kyllä pakko nanoa eet mä en näe näissä mitään vikaa! :D Olethan varmasti laittanut oikeat kuvat? ;) Aina ei tarvitse olla niin itsekriittinen, nämäkin kuvat ovat erittäin sieviä ja onnistuneita! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi kiitos, mutta on kyllä oikeet kuvat postauksessa :-D Nää on vahvasti mielipidekysymyksiä, mut omaan silmään näitten valoitus ja värit on aika surkeita. Me kaikki katotaan kuvia eri tavalla ja mulle noi on just ne tärkeimmät jutut kuvia valitessa, kun taas jollekin toiselle se saattaa olla onnistunut ilme tai asu (jotka on mulle vähän toissijaisia).

      Poista
  2. Musta noi on ihan hyviä kuvia, komppaan Sofiaa! Oot nätti ja asu on hurjan kiva ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja sanotaanko näin, että on helpottavaa kuulla teiän kattelevan näitä kuvia eri silmillä kuin mä :-D Mäkin tykkäsin kyllä asusta!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)