torstai 11. helmikuuta 2016

KAHEKSAN FAKTAA MUSTA

PicMonkey Collage
1. Mulla on maailman hölmöin poikaystävä. Välillä mietin, että miten ollaan oikein päädytty yhteen, kun meiän kiinnostuksenkohteet ei sitten natsaa yhtään. Tää toinen on esimerkiks ihan hullaantunut erilaisten leipien tekoon sekä meillä kotona kasvatetaan leipäjuurta. Kyllä. Keittiönpöydällä on joka aamu ällöttävä taikinamössö, joka muhii ja sitä sitten tietenkin ruokitaan joka päivä. Ei vaan mee mun järkeeni, että miksei voi tehdä tavallisia sämpylöitä, vaan pitää kasvattaa itse hiivaa.

2. Pidän outona ihmisiä, jotka puhuu itsekseen ääneen. Yksi kerta olin miesten avoimessa vessassa tekemässä töitäni, kunnes kuulin miesten tulevan sisään. Piilouduin vessakopin sisään, sillä en halunnut olla siinä tilassa miesten pisuaarien keskellä ja ajattelin tulla ulos sitten, kun miehet on hoitaneet puuhansa. Ällötykseni keskellä ne miehet ravasi yksitellen siellä ja jokainen puhui itekseen, kun luuli, ettei siellä ollut ketään kuulemassa! :-D Siis mulle ei tulis mieleenkään höpötellä yksinäni, enkä ymmärrä, miten jotkut pystyy siihen… Kummia tyyppejä. Sama juttu bussimatkoilla, aina nimittäin mun taakse istuu sellainen henkilö, joka puhuu koko matkan itekseen?!

3. Oon tajuttoman pihi uuden elektroniikan kanssa. Mulla on esimerkiksi kolme ja puoli vuotta vanha puhelin, maailman pienin telkkari ja viis vuotta vanha järkkäri. En oo siis todellakaan uusimman mallin perään, vaan sen hinnan. Vaikka saatan vaihtaa sisustusta pari kertaa kuukaudessa ja uusia vaatekaapin toistakymmentä kertaa vuodessa, niin elektroniikan kanssa käytän sen kirjaimellisesti rikki. Mun puhelimesta on etu-ja takanäyttö ollut vuoden täysin sirpaleina, puheluista kuuluu huonosti, kuvienlaatu on pikselimössöä, äänensäätöpainikkeet ei toimi ja esimerkiksi Whatsappin avaaminen vie 7 minuuttia. Silti mä odotan, että iPhone 5S:n hinta laskisi alle neljänsadan, jotta raaskisin ostaa uuden. Eli luultavasti mulla on uusi puhelin silloin, kun kauppoihin tulee jo iPhone 10…. Enkä edes vitsaile.

4. Monet yllättyy siitä, että oon luonteeltani niin kaikki-mulle-nyt-heti, mutta liikenteessä oon niin kärsivällinen. Odotan nätisti, että muut pääsee edestä pois, kun taas kaverit on huutanut siinä vaiheessa jo viistoista minuuttia kirosanoja. Ajan myös kuulemma mummotyylillä, kun pidän molemmat kädet ratissa, jalat suorassa ja penkki niin edessä kuin vaan ikinä saan. Jos äiti näkee mun ajotyylini, niin se käskee aina ottaa penkkiä kauemmas. Se pelkää, että ajan kolarin ja jalat menee toimintakyvyttömiksi. Mutta siinä asennossa on hyvä ajaa ja mulla ei yllä jalat muuten polkimille!

PicMonkey Collage
5. Meiän pankkitäti muistaa mut jo ulkoa. Käyn siellä aina hiukset likasina, lökärit jalassa ja pelkkä huppari yläosana. Milloin tuun availemaan uusia tilejä itelleni, oon hukannut nettipankkitunnukset tai vien mun viis senttiset muovipussissa sinne. Viime kerralla sen ei tarvinnut enää edes kysyä mun nimeä tai pyytää näyttämään henkkareita, haha. Ehkä viis tiliä riittää yhdelle tytölle. Tai ainakin sen pitäisi riittää.

6. Kun käyn suihkussa, niin pidän nenästä kiinni. Mulla menee aina vettä nenään ja siksi suoritan hiustenpesut pitämällä toisella kädellä nenästä kiinni. Ei voi olla ees mahollista, että joku tosiaan pystyis käymään suihkussa ilman tätä operaatiota. Oon koittanut pari kertaa, mutta aina vettä menee nenään ja itken kivusta….

7. Kalenteri on mulle yksi tärkeimmistä tavaroista ja saattaa kuulostaa hölmöltä, mutta oon täysin riippuvainen siitä. Kirjotan siihen pienimmätkin menot ja saatan selailla sitä 20 kertaa päivässä. Lasken myös usein päiviä johonkin kivaan tapahtumaan ja joka päivä mietin, että tän verran aikaa enää siihen.

8. Vihaan sitä, miten Joonas ostaa aina kauppareissuilta uuden muovipussin. Miksei voi ottaa reppua mukaan, vaan pitää monta kertaa viikossa ostaa uusi muovipussi, mä en ymmärrä. Toinen ärsyttävä tapa on se, miten Joonas syö aina kaikki mun ostamat kananmunat :-D Mä käytän niitä vaan ruuanlaittoon tai leipomiseen ja aina kun oon tekemässä ruokaa, niin huomaan, että kaikki kananmunat on taas syöty. Lopulta se päättyy siihen, etten tee sitten mitään ruokaa, vaan istun nälkäisenä sängyssä. Haha, sen siitä saa, kun viettää viikonloput yhessä!

2 kommenttia:

  1. Et kyl todellakaan näytä päällepäin sellaiselta kaikkitännehetinyt-ihmiseltä :D Enhän sua tietenkään in real life tunne, mutta näytät niin rauhalliselta :) :D
    Mä tykkään näistä faktapostauksista, pääsee aina vähän pintaa syvemmälle bloggaajista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, hauskaa kuulla millasen kuvan musta saa blogin puolella :-D Oon luonteeltani aika kärsimätön ja vihaan paljon muitten ihmisten odottamista, joten en mä ehkä ihan niin rauhallinen oo kuin blogi on antanut ymmärtää. Kiitos paljon, mustakin näissä on oma viehätyksensä ja tykkään lukea muitten blogeista näitä!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)