maanantai 1. helmikuuta 2016

MÄ OON MATKALLA BALILLE

IMG_4105
IMG_4110
IMG_4116
IMG_4127
Iiiiks, nyt se päivä sitten viimein koitti! Tavarat on jo sullottu rinkkaan, maitohappobakteereita popsittu viikko ja kaikki on lähtöä vailla valmista. Kohta pitäisi hypätä bussiin ja nähdä siellä Anniina, jonka kanssa ei meinata enää pysyä housuissamme… En voi uskoa, että tää päivä on just tänään - hetki sitten siihen oli vielä 162 päivää ja nyt on aika hypätä kohti tuntematonta. Meiän lento lähtee 18:25 ja matkustaminen vie kaksi päivää, joten perillä ollaan ylihuomenna. Tavaraa mulla on mukana vajaat kuusi kiloa ainoastaan, jotta jaksaisin kantaa rinkkani ja kulkeminen sujuis vaivattomasti. Viimeiset päivät on ollut kiireisiä, kun oon yrittänyt miettiä pääni puhki, että onkohan mulla kaikki välttämätön mukana. Tästä eteenpäin aion kuitenkin heittää aivot narikkaan, sillä mä on lomalla viimeinkin. Macbook jää valitettavasti Suomeen, joten mä en päivittele blogia reaaliajassa Balilla ollenkaan. Kuullaan kuitenkin taas maaliskuussa, siihen asti voitte myötäelää instagrammin välityksellä palmujen alla loikoilua ;-)

6 kommenttia:

  1. ihanaa reissua!!������

    VastaaPoista
  2. Waah aika superia!! Meki ollaa mietitty häämatkaa Balille, joten extramielenkiinnolla seurailen mitä tuut tykkäämään kohteesta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsit, seuraa sitten tarkasti postauksia maaliskuussa! Äkkiseltään voin sanoa, että Gilien saaret vois olla aika ihana kokemus, jos tätä häämatkapaikaksi mietitte :-)

      Poista
  3. Hyvää matkaa! :-) Odotan innolla matkaan liittyviä postauksia ym..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :-) En malta oottaa, että pääsen postaamaan näitä kuvia ja fiiliksiä täältä! Oon kahen ja puolen viikon päästä kotona ja ehkä kannattaa varoittaa etukäteen, että matkapostauksia on tulossa paljon. Järkkäri on ollut liimautunut muhun kii, kun oon halunnut ikuistaa kaiken, jotta voin muistella täällä elettyjä hetkiä.

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)