keskiviikko 17. helmikuuta 2016

TALVEN OSTOKSET

IMG_3718Uudet Niket töihin, sillä mun vanhat lenkkarit oli kymmenen vuotta vanhat ja ne ostettiin mulle ala-asteella. Kyllä ne vieläkin hyvin palvelisi, mutta ulkonäkö alkaa olla sellainen, ettei niitä kehtaa käyttää. Joudun menemään töihin aina keskustan kautta, joten mieluummin mä näillä työmatkani kuljen :-D Mietin uusien työkenkien ostoa älyttömän kauan, sillä vaikka mua oikeesti hävetti kulkea niillä harmailla lenkkareilla, niin ne oli kuitenkin ehjät… Olikin pakko tilata, kun löysin lastenpuolelta oikean koon ja lisäksi siitä sai kympin pois hinnasta.

IMG_4486Sisustusjuttuja joulun kunniaksi, koska poikaystävä meinasi menettää hermonsa, kun hänen luonaan ei ollut mitään merkkiä tulevasta joulusta. Tyrmäsin kaikki sisustusjutut, joita hän ehdotti ja lopulta hän totesi: "Noora mee ostamaan joulukoristeita, ihan sama mitä maksaa". Mä menin ja tulin kotiin näiden kanssa. Ehkei tarkoitus ollut ostaa mitään hiiriä ja luistimia, mutta en oo ainakaan kuullut mitään valituksia, haha.

IMG_1332
Nää on ostettu ihan loppusyksystä, mutten oo päässyt käyttämään näitä ollenkaan vielä. Erityisesti lempparit on noi oranssit kengät, sillä ne tuo asuihin kivaa vaihtelua. 

IMG_3263
Luistimet töitä ja ylipäätänsä vapaa-aikaa varten. Samalla reissulla oli pakko ostaa lastenpuolelta älyttömän lämpimät hanskat. Olin ihan unohtanut, miten hauskaa luistelu on.

IMG_3022
Uusi kello rikkimenneen tilalle. Mulla on ollut näitä tismalleen samanlaisia jo kolme.

IMG_4523
Mun elämäni näteimmät takit! Harmi vaan, että ne molemmat kerää hirveesti pölyä ja karvaa, joten niitä täytyy puhdistaa päivittäin. Mut edes se ei haittaa, kun vaatetankoa koristaa nää kaksi ihanuutta.

IMG_4548Täällä yks nappihameiden fanittaja, voi kun kauppoihin tulis lisää näitä! 

IMG_4398
Tilasin netistä niskatyynyn lentokoneeseen ja mukana tuli tollanen nukkumista helpottava juttu. Vähän nauratti, kun maksoin tästä postikuluineen 80 senttiä, kun kaupoissa näitä myydään kahellakympin kiskurihinnoilla.

IMG_4074Ihanat servettipidikkeet Pentikistä! Nää on niin nätit ja tekee kattauksesta paljon juhlavamman.

IMG_4533Stockalta ihana viltti, joita oli tarkoitus alunperin ostaa harmaana ja valkoisena, mut harmaa oli loppu. Toivottavasti niitä tulis pian lisää.

IMG_4080
The kengät, jotka on mielettömän hyvät jalassa! Nää on mun kivoimmat kengät ja korko ei oo liian korkea arkiseenkaan käyttöön.

IMG_4482
Klassinen kauluspaita työhaastatteluja varten, sillä mulla oli ennestään vaan yks kauluspaita.

IMG_4475
Mulla ei oo moniin vuosiin ollut yöpaitaa, joten oli pakko korjata vääryys. Vielä puuttuu kivat yöshortsit ja kimono, mutten löytänyt mitään kivoja tän kanssa.

IMG_4484
Huiveja ei koskaan voi olla liikaa, varsinkaan tällasia perushuiveja. Mulla on melkein kaikki Cubuksen perushuivien värit kotona, sinisiä ja vihreitä lukuunottamatta. Ne käy niin hyvin takkien kanssa, että on kiva omistaa jokainen väri vaihtelun vuoksi.

IMG_4467
Sisustusjuttuja ja tästä toisesta viltistä voidaan todeta, että mä oon edelleen ihan heikkona viltteihin… Aina kaupoissa kiertelen vilttiosastot ja etin kivoja värejä. Mulla on täällä kotona erikseen viltit sohvalle, tohon koriin ja sitten on vilttiarkku, jossa säilytetään pelkkiä vilttejä koristeina. 

IMG_4552
Tää on kiva väripilkku asuihin ja saa ne heti näyttämään paremmilta. Mä rakastan tällasia pieniä yksityiskohtia ja tää laukku on kyllä oikeen itsevarmuuden kohottaja. Punanen on muutenkin mulle sellanen väri, jonka vetäisen päälle silloin, kun on kaikista itsevarmin fiilis!

6 kommenttia:

  1. Waah noi vaaleanpunaiset ballerinat! Aivan ihanat. Ja toi laukku on tosi kauniin mallinen ja värinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Punainen laukku on munkin lemppari :-) Kiitos!

      Poista
  2. Oi että ihania ostoksia! Kuolasin koko talven tommosta kuusta finnmarissa, mutta en raaskinut ostaa kun olisin sen isomman version halunnut! Ja rakastuin tohon nappihameeseen! ♥ Ihana illan piristys lueskella sun blogia! Onneks löysin tän uudelleen kun en yläasteen jälkeen pahemmin blogeja lueskellut! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin iskin silmäni siihen isompaan, mut oli kyllä ihan hirveen kallis :-D En raaskinut laittaa siihen 70€, joten nappasin pienemmän version korvikkeeksi. Voi vitsit, ihana kuulla! Kiitos ja kiva, että löysit tänne uudelleen :-)

      Poista
  3. Voih, aivan ihania juttuja <3 Varsinkin nuo kauniit sisustusjutut, niitähän kehtaa helposti pitää nytkin! :) Hah, työkaveri ylipuhui mut ostamaan myös nuo Niket, hän tosin käyttää samaa kikkaa kun jalka on niin pikkuruinen. Itse ostin omat polkadot-kuosiset alesta, joten nekään eivät olleet hinnalla pilattu :) Hyvää viikonloppua sinne suunnille <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :-) Haha, en siis ollut ainoa pihistelijä. Kivaa tulevaa viikonloppua sinnekin!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)