torstai 17. maaliskuuta 2016

GILI TRAWANGAN PART 2

IMG_5269
IMG_5270IMG_5208
IMG_5258IMG_5197
IMG_5853
IMG_5595
IMG_5651
IMG_5618IMG_5627IMG_6161
Riippumattoja, hevoskyytejä, turkoosia vettä, vintageravintoloita, värikkäitä tuoleja ja hassunnäköisiä laivoja - niistä tunnistaa loman paratiisissa. Nyt tuntuu ihan hassulta, että oon tullut kaksi viikkoa sitten kotiin ja näistä hetkistä tuntuu olevan ikuisuus. Vaikkei matkakuume helpotakaan koskaan, niin tällä hetkellä mulla on ihan hyvä olla Suomessakin. Mutta se johtuu vaan ja ainoastaan siitä, että mulla on niin paljon uutta tekemistä kotona, etten kerkeäisi edes miettiä pidemmälle reissulle lähtöä. Kyllä siinä oli niin paljon järjesteltävää, ettei kiitos sellaista rumbaa kahta kertaa vuodessa! Jotenkin mä en ainakaan osannut hahmottaa, miten paljon työtä pitkät ulkomaanreissut oikeesti vaatii tuulta purjeisiin ennenkuin voi edes istua lentokoneeseen rentoutuneena. Vieläkin mietin näitä kuvia kattoessa, että oonko mä oikeesti viettänyt tuolla kuukauden vai sittenkin pihistänyt nää kuvat netistä, haha! Oon matkustanut paljon kavereitten kanssa, mutta kaikista hulluinta on se, ettei olla koskaan oltu poikaystävän kanssa ulkomailla päivää kauempaa. Mä oon käynyt joka vuosi kavereitten kanssa ulkomailla varmaan seittemän vuotta putkeen, kun Joonas ei oo päässyt lähtemään. Monesti ollaan kyllä suunniteltu reissuja, mutta meiän elämäntilanteessa on aika hankalaa suunnitella elämää sen pidemmälle, joten meiän reissut on aina jääneet päivän pituisiksi pikavisiiteiksi. Harmittavaa, mutta onneksi meillä on koko loppuelämä aikaa reissata yhessä ja kiertää kaikkia eksoottisia saaria. Tai kuka tietää, ehkä tänä vuonna meitä onnistaa ja päästään viettämään kunnon rantalomaa toiselle puolelle maailmaa. Mun mielestä olis muuten ihan loistavaa, jos ystäväpiirissä olisi joku samanhenkinen pariskunta, jonka kanssa vois tehdä seikkailumatkoja muutaman kerran vuodessa. Voi ei, nyt innostuin taas tapani mukaan liikaa… 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)