tiistai 15. maaliskuuta 2016

HUOMENTA

IMG_6475
IMG_6615
IMG_6429
IMG_6084
IMG_6621IMG_6480
Kivaa huomenta! Oon jo monta kuukautta herännyt jokaisena aamuna viideltä, enkä oo saanut sen jälkeen enää unta. Niin kävi tänäänkin ja päätin mennä tekemään pientä aamupalaa aikani kuluksi. Mun tekemä chiapuuro ei onnistunut ihan halutulla tavalla, mutta söin sen silti hyvällä ruokahalulla, kun päällä oli tuoreita mansikoita. Ne on nimittäin mun kohalla sellainen luksusjuttu tähän aikaan vuodesta, joten päivä sai hyvän aloituksen. Sen jälkeen kirjottelin muutamat postaukset valmiiksi, klikkasin ne ilmestymään muutaman päivän päästä ja jatkoin instagrammin selailemista. Mulla on ollut jo pidemmän aikaa tapana kirjottaa postaukset etukäteen valmiiksi, jotta postausrytmi pysyisi täsmällisenä ja uutta juttua olisi luettavissa joka toisena päivänä. Vielä oon pysynyt siinä hyvin kiinni ja toivottavasti tää sama postausinto jatkuu koko kevään. Blogijuttujen jälkeen siirryin ottamaan pääsykoemateriaalit esille ja luin niitä tunnin, kunnes kävin pikaisesti kaupungilla ja tulin takaisin kotiin syömään. Luin taas tunnin, mutta ajatukset alkoi käymään sen verran väsyneiksi, että päätin suosiolla skipata lukemiset huomiselle. Nyt oottelen pikkusiskoa, sillä meiän pitäisi tänään viettää siskoilta hänen koulupäivänsä jälkeen ja käydä laskettelemassa. Siitä on tullut meiän jokavuotinen tapa, vaikka äiti jaksaakin aina muistutella, että haluaa meiät molemmat yhtenä kappaleina takaisin rinteestä. Nyt mä suuntaan vaihtamaan vaatteet ja pukemaan viisi villapaitaa päälleni, etten vilustu tuolla kylmyydessä!

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Voin kertoa, ettei mun maitoon tehty chiapuuro ollut se herkullisin vaihtoehto, vaan ensi kerralla ostan soijamaitoa siihen tarkoitukseen :-D Haha, kyllä se silti ihan syötävää oli!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)