sunnuntai 13. maaliskuuta 2016

VAALEANSINISIÄ OTOKSIA

IMG_5588
IMG_5578
IMG_5530
IMG_5564
IMG_5582
IMG_5536IMG_5589
Nää kuvat on taustaltaan yksiä mun lemppareita koko reissulta. Yleensä joudun muokkaamaan valotusta aika reilulla kädellä, mutta näille en tehnyt yhtään mitään, vaan siirsin suoraan järkkäristä blogiin! Mitään asukuvia mulla ei oikeestaan oo koneella, vaan ainoastaan kuvia näitten rantamekkojen kanssa. Vaatteita tuli käytettyä nimittäin aika vähän, kun yleensä mun perusasuna oli bikinit ja lippis päässä. Ja jos niitä vaatteita piti käyttää, niin päälle eksyi tää mekko, joka ei muuten enää lähtenyt pesussa puhtaaksi kotona. Ai kuinka niin käytin sitä liikaa? En ihan tajunnut kylmässä Suomessa, miten hiostava ja kostea ilma tuolla olisi ja toi mekko oli käytännössä ainut ilmava vaate koko rinkassa. Sillä siis mentiin lähestulkoon koko kuukausi, kun ei muutakaan ollut… Vähän huvitti kattoa kuvista, miten vaalea oon kolmen viikon auringossa olemisen jälkeen. Mä rusketun superhitaasti, mutten oo koskaan silti ollut näin valkoinen ulkomailla. 

4 kommenttia:

  1. ihanat sävyt näissä kuvisssa, ja oot hurjan kaunis!! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustakin, vaikka koko hetki oli livenä paaaljon kauniimpi, enkä saanut taltioitua sitä samalla tavalla kameraan! Kiitos paljon, tällaista on niin piristävää lukea heti aamulla :-)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos, mekko on ostettu pari vuotta sitten Forever21:n liikkeestä Amerikasta :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)