perjantai 25. maaliskuuta 2016

VIININPUNAISELLA MENNÄÄN JÄLLEEN

Kollaasit16
monet asut1
monet asut
Tällasta mulla oli päällä tänään, kun kapinoin säätä vastaan ja jäädyin kevättakissa. Ihan vaan sitä toivoen, että ilmat lämpenis mun mielenosoituksen takia nopeampaa ja voisin kulkea näissä vaatteissa tuntematta kylmyyttä. Viininpunainen on ollut mulle sellainen syksyinen väri, mutta se päätyi asuun siitä syystä, että näytin liian vaahtokarkilta vaaleamman huivin kanssa, haha! Tällä hetkellä oon viettämässä kaverin kanssa rentouttavaa lomaa, kun tehtiin pieni kaupunkivisiitti Eurooppaan. Eilen oltiin Riikassa katsastamassa vanhaa kaupunkia ja tänään ollaan pyöritty Berliinin kaduilla. Vitsit, miten keväistä täällä lätäkön toisella puolella on jo, kun Suomessa vedeltiin välillä pakkasenkin puolella. Me ei olla nähty mun reissakaverin kanssa melkein puoleen vuoteen ja nyt vietetään tää kaupunkiloma yhdessä, jonka lisäksi vielä muutama päivä meillä kotona. Oikeestaan tän reissun syntyminen oli aika juonittua, sillä viime kerralla meiän nähdessä, mä avasin kesken höpötyksen vihon ja kysyin: " Mihin näistä maista mennään, tässä on niitten hinnat ja lähtöpäivät?" :-D Onneks Sanna on tottunut näihin, sillä viime reissukin (tästä postaukseen) syntyi niin, että lähetin yhtäkkiä viestiä, että lähetään matkalle tammikuussa. Sannalla ei ollut mitään ajatusta, että olin taas juoninut, mutta kieltämättä sitä nauratti, kun näki mun suunnitelmat… Meillä ei oo täällä sen kummempia aikatauluja, kunhan kierrellään ja nautitaan elämästä. No okei, jos totta puhutaan, niin kyllä mä ootan Bershkan, New Lookin, Forever21 ja Stradivariuksen shoppailutuokiota! En ottanut kovin paljoa rahaa mukaan, mutta toivottavasti onnistun tekemään kunnon budjettilöytöjä, eikä tarvii tulla tyhjin käsin kotiin. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)