maanantai 11. huhtikuuta 2016

FARKKUHAMETTA JA RIBBIPAITAA

IMG_8000
IMG_8029
Kollaasit22
IMG_7953
IMG_7996

IMG_8015
IMG_8001
IMG_8009
Nyt olisi asukuvien vuoro, olkaa hyvät! Kuten arvata saattaa, niin mun nappihamerakkaus ei oo kadonnut mihinkään ja voisin haalia koko vaatekaapin täyteen just tällaisia alaosia. Asu oli yksinkertaisen simppeli, mutta tykkään siitä silti tosi paljon. Kun oltiin shoppailemassa kaverin kanssa ja kerroin hänelle innostuksestani tähän hameeseen, niin vastauksena sain naurua ja kysymyksen, että oonko tosissani. Mä en ite nää tässä hameessa mitään kamalaa, mutta kaverin mielipide oli aika toisenlainen. Vähän lyhythän tää on, mut en pystynyt jättämään tätä ihanuutta kauppaan, joten tällä pituudella mennään nyt. Onneksi mä en tästä enää kasva, joten ei oo mahdollista, että tää olisi hetken päästä pieni. Näistä kuvista huomasin, että mun ikivanha Zaran laukku alkaa näyttää jo aika elämäänsä nähneeltä, mutta jostain syystä värikkäitten laukkujen löytäminen on aika harvinaista herkkua. Yritän aina kattoa kauppojen laukkuosastot, mutta ne täyttyy pääosin mustista ja ruskeista laukuista, joten oon nyt mennyt jo muutaman vuoden verran kahden värikkään laukun voimilla. Mitäs muuten te, tykkäättekö te farkkuhameista vai kuuluuko teiän mielestä farkkukangas ainoastaan housujen materiaaliksi? 

8 kommenttia:

  1. Onpa kiva hame, noi napit on supersöpöt! Itekkin tykkään hameista, mutta en vaan omista kovin montaa. Tollasen nappihameen vois kyllä kevään kunniaks ostaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mustakin, sillä tän kaltaisia hameita tulee kiikutettua kotiin viikoittain! Joten jos mä saisin päättää, niin jokaisella tytöllä tulisi olla tällainen, haha :-D Kerrankin muotijuttu mun makuun, sillä yleensä en oo kovin innostunut niistä tai sitten ne on liian rentoja mun tyyliin.

      Poista
  2. Siis täh? Tuo hamehan on kuin tehty sulle! Kuuntelet nyt vaan tasan itseäsi, ja tietenkin mua ;) Koko asu on kyllä törkeän upea ja hame on just eikä melkein sopiva sun kropalle :) Muakin odottelee kaapissa tuo sama yksilö, muutama sentti ja kilo vielä niin se ei näytä ihan niin makkarankuorelta :D Tuo laukkukin on aikamoinen karkki, mullekin kelpaisi joku pitrsakan värinen yksilö pienempänä! :) Mukavaa viikon alkua sinne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hameet on se mun juttu, joten tuun kyllä jatkossakin haalimaan näitä kaapit täyteen :-D Kerrottakoot, että just eilen ostin taas uuden tällaisen hameen tismalleen samanlaisena, mutta valkoisena! Kiitos paljon ja oli kiva kuulla sun mielipidettä asiaan, sillä oon kuullut erityisesti farkkuhameista kahdenlaista mielipidettä: toiset tykkää ja toisten mielestä farkku sopii ainoastaan housujen materiaaliksi. Voi vitsit, toivottavasti pääset pian käyttämään sun hametta, vaikka voin paljastuksena kertoa, että vähän makkarankuori toi mun 34-kokoinen hamekin oli.. En vaan millään suostunut uskomaan, että olisi pitänyt käyttää jotain muuta kokoa kuin kaupan pienintä, enkä mä tosiaan tiedä mikä ongelma mulla sen suhteen on :-D Että kyllä omastakin vatsasta saisi muutama sentti lähteä, niin vaatteetkin istuisi paremmin. Kivaa viikkoa sinnekin!

      Poista
  3. Ihana asu! Voisin kopioida päälle ;) Pitää varmaan hankkia tollanen farkkuhame..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon Essi, ihana kuulla! Ja ehottomasti, mun lemppareita on aina ollut sun asut, joissa on hame tai mekko päällä - pienenä paljastuksena :-D

      Poista
  4. Noi farkkuhameet on niin mennyt juttu, ja siellä sais pysyäkkin. Ja noi napit keskellä hametta, ei sekään todellakaan oo mikään kaunis.. Sulle toi hame sopii ihan ok, mut sais mennä moiset jo pois muodista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, sä oot ensimmäinen rohkea, joka uskalsi tuoda vastakkaisen mielipiteen kommentteihin :-) Mun mielestä nää on vasta puolen vuoden sisällä rantautuneet Suomeen ja kaupoistakin löytyy vielä aika nihkeesti mitään kivoja farkkuhameita, joten mä en pidä farkkuhameita menneenä juttuna. On hauska kuulla muitten mielipiteitä, sillä makuasiat on just sellaisia, joihin ei osaa samaistua erimielisyyksien sattuessa. Mun kaveri oli sun kanssa aika samoilla linjoilla, eikä kumpikaan voitu ymmärtää toisiamme, että miksi toinen tykkäsi ja toinen vihasi tätä hametta, haha… Joten kiitos kommentista, tällaista kommenttia saa ehdottomasti jättää ja kertoa mielipiteitään vapaasti, musta on älyttömän mielenkiintoista kuulla muitten vaatemauista :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)