sunnuntai 24. huhtikuuta 2016

HUHTIKUUN PUHELINKATSAUS

PicMonkey Collage
Matka alkakoon, mä otan joka kerta lennolle lähtiessä tällaisen kuvan. Sanoinkin Sannalle, että ehkä ensi matkaksi pitäisi ostaa uusi passinkuori, kun jokainen kuva näyttää samalta. // Turun lentokenttä oli niiiiin pieni, että nauratti :-D Voitteko kuvitella: päästiin täysinäisestä lentokoneesta kolmessa minuutissa autolle? // Ihanan näköistä ja kurottelin väkisin ottamaan kuvaa, kun en raaskinut jättää tätä näkyä ikuistamatta. // Ihan väsyneenä lentokentällä Riikassa, kun oltaisiin vaan haluttu kotiin nukkumaan. 

PicMonkey Collage
Ovikello soi ja oven takana seisoi Joonas juoksukamppeet päällä. Kädessä hänellä oli nää ja kyllä tää tyttö oli ilonen! Kyllä miehet pääsee helpolla, kun tyttöystävät saa hymyilemään kukkien ja suklaan voimalla ;-) // Mulla on pieni pakkomielle näihin värikkäisiin taloihin, mutta myös vitivalkoiset kivitalot kiinnostaa mua. Voi, kun voisinkin asua sellaisessa korkeessa talossa. // Hymyilytti, kun olin saanut neljä postausta kuvattua ja julkaistua. Huh, mikä homma. Blogijutut on ainoita juttuja, joissa oon aikaansaava, mutta kaikessa muussa oon niin patalaiska… // Aamupalalla syömässä saksalaista vanukasta. Mä himoitsin mansikoita, joten valitsin annokseni ton yhden mansikan perusteella. Eikä ollut hinnalla pilattu, maksoi nimittäin vajaat kaksi euroa. Ton hintatason voisin viedä mukanani Suomeenkin.

PicMonkey Collage
Niin viihtyisä paikka, että vietettin täällä melkein kaksi tuntia. Ravintolan tarjoilijakin nauroi meille, kun syötiin kymmenessä minsassa ja hengailtiin siellä loppuaika. Olin niin nälkänen, että tilasin kaksi ruokaa ja kieltämättä vähän nauratti se tilanne… // Kevään ekat ulkojätskit, hrr! // Riikassa istumassa, kun fiilis alkoi olla sen verran laiska. Tykättiin vanhasta kaupungista tosi paljon, suosittelen siellä käymistä muillekin. // Oops. Äiti ei oo nähnyt tätä kuvaa, mutta se kysyi mun reissun jälkeen, että paljonko mulla meni rahaa. Vastasin summan olevan sellainen juttu, josta vanhempien ei kuulu saada tietää, haha… Se taitaa olla edelleen siinä luulossa, että ostin vaan parit farkut :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)