torstai 7. huhtikuuta 2016

IN // OUT

Tässä olisi pitkästä aikaa IN & OUT - postausta, kun pää löi hiukan tyhjää postausidean kanssa. Mun piti alunperin julkaista toinen postaus tänään, mutta en ollut saanut siihen matskuja, joten keksin tehdä tällaisen. Haluaisin kuitenkin muistuttaa, että nää on ainoastaan mun mielipiteitä, eikä näistä kannata ottaa itteensä :-) Mulla on vaatteisiin aika suora mielipide ja yleisesti voi sanoa, että mä joko rakastan tai vihaan jotain tyyliä, eikä välimuotoja oikeestaan oo. Tuttuun tapaan palautetta saa antaa ja kertoa, että ootteko mun kanssa samoilla linjoilla vai jossain asiassa ihan päinvastaista mieltä. On aina mielenkiintoista kuulla, jos siellä ollaan ihan päinvastaista mieltä. 

IN

vaaa5
Nappihameet (!!!!!) on niiiiin ihania. Oon ostanut näitä vasta neljä, sillä täällä Turussa nää tuntuu olevan jossain kivien alla, enkä löydä mistään kivoja. Mulla on yksi farkkuhame, yksi nahkainen vaaleanpunainen, yksi beige ja tavallinen musta. Jos ootte löytäneet näitä esimerkiksi keltaisina, oransseina, punaisina, viininpunaisina tai oikeestaan missä värissä tahansa, niin vinkatkaa. Mun mielestä mulle sopii paremmin hameet kuin farkut, joten oon tän trendin ehdoton kannattaja. En edes tunne oloani hyväksi farkuissa, vaan tykkään liihotella hameessa kaupungilla. 

vaaa3
Oranssi on mun tän hetkinen lemppariväri, joka tämäkin on aika kiven alla Suomen mustavalkoisessa vaatevalikoimassa. Haluaisin oransseja takkeja, mekkoja, hameita, korkkareita, balleriinoja ja lista vois jatkua kilometrin pituiseksi… Jos en löydä lähiaikoina ylemmän kaltaista oranssia mekkoa, niin taidan painella kangaskauppaan ja ommella samanlaisen itelleni. Tai sanotaanko näin, että jos mä ompelen itelleni oranssin version, niin taidan samalla ostaa paria muutakin kangasta, kun malli näyttää noin simppeliltä. Haha, mä en tosiaan oo koskaan ommellu yhtäkään mekkoa, joten saa nähdä onnistuuko mun toteutus!

vaaa2
Näin ulkomailla ihan tajuttoman hyvännäköisen keltaisen takin ja oonkin metsästänyt sellaista itelleni ikuisuuden. Tuloksetta tietty, mutta voi vitsit, miten hyvännäköinen toi voi olla päällä! Erityisesti ruskeitten hiuksien kanssa se näyttää upeelta. 

OUT

vaaa4
Kaikkien hehkuttamat bombertakit ei herätä mussa minkäänlaista ihastusta, sillä mulle tulee mieleen jostain syystä avaruusolio näistä. Mä en vois ikinä kuvitellakaan käyttäväni näin rentoa ja väljää takkia, sillä mun mielestä tää on kaikkea muuta kuin sellainen siron naisellinen. Mutta pakko myöntää, että tietynlaisella tyylillä tää näyttää hyvältä, esimerkiksi Karon blogissa oon nähnyt muutamia kuvia bombertakin kanssa ja tykkäsin paljon lopputuloksesta! Mä en taas voisi kuvitella itelläni tällaista, kun oon rakastunut pitkiin ja klassisiin takkeihin tän kevään aikana.

vaaa6
Mä vihaan kietaisupaitoja tai miksi näitä ikinä kutsutaankaan. Jotenkin mä en näe tässä mitään kaunista, vaan löysän kangaskasan, joka ei tosiaankaan imartele vartaloa! Mulle tulee tästä mieleen raskausajan paita, sillä tää kiinnittää huomion vatsanseudulle ja saa sen näyttämään isommalta. Silti mä hämmästyn aina, että miten moni näitä kuitenkin käyttää ja sanoo lempipaidoikseen, haha!

vaaa1
Nou, nou, nou… Mä tykkään kyllä nyöripaidoista, mutta sellaisista, jotka ei tuo tissejä näin esille. Oon aina ollut sitä mieltä, että tällainen pukeutuminen ja avonaisuus on mautonta. Sen sijaan kireällä olevat nyörit on mun mielestä nättejä ja sellaiset, jotka paljastaa vähäsen, mutta jättää pääosan arvoituksen varalle. Joillakin pienirintaisilla nää näyttää mun mielestä superhyvältä, mutta voin vannoa, että saan nyt kommenttia siitä, kuinka "nyöripaidat ei oo vaan laihojen tai pienirintaisten etuoikeus" :-D Tää on vähän sama asia kuin itsensä änkeminen monta kokoa liian pieniin farkkushortseihin! Kumpikaan ei mun mielestä näytä hyvältä, mutta aina joku suuttuu ja toteaa, että jokaisella on oikeus käyttää haluamiaan vaatteita. 

Kollaasit23
Joskus rakastin nahkatakkia, mutta mä en oo omistanut nahkatakkia varmaan viiteen vuoteen. Jotenkin se on mun tyylille liian "raju", mutta sen lisäksi joku nahkatakeissa tökkii. En osaa sanoa mikä, kun luulisi sen olevan sellainen ikuisuustakki, mutta jotenkin koen sen vähän menneeksi jutuksi.

6 kommenttia:

  1. Hauska nähä kuinka meiän tyylit ei osu ollenkaan yhteen. :D Nappihameet on kyl kivoja, vaikka en vielä omistakaan yhtäkään. Keltasta takkia tai oranssia ei tulis mieleenkää vetää päälle ja sit taas kaikki noi sun OUT -jutut on mun lemppareita. Hah! :D mut heii, näitä postauksia ehottomasti lisää, sillä näitä on niin kiva lukee. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, eikä! :-D On aina hassua, että miten paljon oma vaatemaku eroaa toisen ihmisen kanssa, vaikkei sitä välttämättä ulkonäön perusteella uskoisi. Mulla on yksi kaveri, jonka kanssa pukeudutaan tosi samanlaisesti, mutta shoppailureissuilla ei ikinä tartuta samaan vaatekappaleeseen. Kun hän tuli mun luo hehkuttamaan uutta ihanaa paitaansa, niin se oli mun mielestä kamala ja sama toistepäin. Tässä taas nähdään se, miten paljon samantyylistenkin ihmisten maku voi erota toisistaan. Kiva, kun kommentoit ja toit näkemystäsi esille :-)

      Poista
  2. Olet ostanut vasta _neljä_ hametta?! Hahah, hyvä että itsellä on varaa ostaa edes yksi vuodessa! :D
    Kiva postaus, mustakin nuo liian avonaiset nyöripaidat on lähinnä ällöttäviä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli pakko ostaa, kun ei hameitten hinnat hirveesti kukkaroa kevennä :-) Aijaa, nää on vahvasti kulutustottumuksista kiinni, sillä toinen laittaa rahansa ulkona syömiseen tai toinen vaatteisiin. Vaatteet ja sisustusjutut on mulla ne asiat, joihin uppoaa aika paljon rahaa, mutta hyvällä lykyllä ne kestää monta vuotta! Kiitos paljon ja kiva, että muutkin on samaa mieltä ton nyörivillityksen kanssa, sillä oon nähnyt niin avonaista versiota jättikokoisten rintojen kanssa - ja se aiheutti lähinnä myötähäpeää ja yökötystä :-D

      Poista
  3. Olipa kivan rehellinen postaus! :) Muistan pari kesää sitten kun haalin kaikkea oranssia, mutta nyt en ole enää varma sopiiko se miulle vaikka ihanan pirteä väri onkin kyseessä! Haha, bombertakit ja avaruusoliot :'DD Joidenkin päälle ne tosiaan sopivat, mutta itse en vieläkään osaa päättää tykkäänkö niistä vai en.. En ole jostain syystä lämmennyt (vielä) ollenkaan noille nappihameille, mutta nyöripaidat on ihan jees! (kunhan nyörit ei tosiaan jatku sinne napaan asti..) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, kiva kuulla sun mielipidettä :-) Oon ihan samaa mieltä noista bombertakeista, sillä se on sellanen vaate, joka vaatii mun mielestä kantajaltaan tietynlaista tyyliä saadakseen näyttämään sen hyvältä. Kerroitpa kattavasti sun ajatuksia, näitä on hauska lukea, että miten muitten ihmisten ajatukset eroaa!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)