keskiviikko 27. huhtikuuta 2016

KENKÄUUTUUS

IMG_8227IMG_8188
IMG_8211
IMG_8239
Mä tykkään korkkareista, mutta ne ei oo päässyt jalkaan kovin useesti arkikäytössä. Syynä on se, että mulla on ollut kaapissa vaan juhlakäyttöön sopivia pareja, jotka ei oo yhtään käytännöllisiä esimerkiksi kaupungilla. Lisäksi tykkään vähän paksummasta korosta, jotta en oo ensimmäisestä kivestä kumossa. Täällä Turussa oli joskus vuosia sitten Biancon liike ja se oli mun ehdoton lemppari. Jostain syystä se hävisi sekä täältä että lähikaupungeista ja luulin silloin, että koko yritys meni konkurssiin. Ilmeisesti se vaan hävisi Suomesta, sillä oon löytänyt sen liikkeitä ulkomailta. Mulla on ennestään ostettuna kahdet kengät kyseisestä liikkeestä ja toiset ostin viisi vuotta sitten, mutta ne on edelleen ihan moitteettomassa kunnossa, vaikka käytin niitä monta vuotta jokaikisenä päivänä. Toiset sieltä ostamani kengät on keltaiset korkkarit, jotka on vilahtaneet muutamissa asukuvissa. Oon ettinyt ulkomailta aina Biancon liikkeitä, mutta aika huonolla tuloksella… Arvatkaa siis, miten iloinen olin, kun löysin Footwayn- sivustolta monet Biancon kengät! Ei ollut vaikea päätös valita, että minkä parin haluan valikoimasta, sillä oon alkanut suosia laadukkaampia kenkiä arkikäytössä. Tästä pääsette kattomaan Biancon valikoimaa, kannattaa käydä kurkkaamassa :-) Haluun kenkien säilyvän käytössä kauan, enkä olla jatkuvasti kenkäostoksilla. Nää on musta ihanan naiselliset ja käy hyvin juhlakäytön lisäksi arkikäyttöön. Korkeasta korosta huolimatta näillä oli helppo kävellä, joka on tärkeää näin mukavuudenhaluiselle tytölle. Ihan vielä en uskalla kulkea näiden kanssa paljainvarpain tuolla kylmyydessä, mutta kesä on tuloillaan ja nää päätyy ensimmäisenä lämpimänä päivänä kyllä päälle. Asukuvia on tulossa näiden kanssa siis heti, kun lämpöasteet nousee korkeammaksi! Tilasin nää muistaakseni sunnuntaina ja parin päivän päästä tuli postista lappu, että voi tulla noutamaan paketin, josta olin iloinen. Näitten kohdalla toimitus oli supernopeasti perillä, mikä on ainakin mulle yksi tärkeä kriteeri netistä tilattaessa. 
Yhteistyössä Footway.fi- sivuston kanssa.

2 kommenttia:

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)