sunnuntai 3. huhtikuuta 2016

KEVÄTFIILISTÄ HAVAITTAVISSA

IMG_6983
IMG_6980
Kevät on jo hyvällä vauhdilla menossa kesää kohti ja oon siitä aika innoissani! Arki on lähtenyt sujumaan hyvin ja oon koittanut piristää sitä pienillä asioilla, kuten ostamalla pinkkejä tulppaaneita lähikaupasta. Ne piristi jokaista aamua sen viikon verran, kun ne oli voimissaan ja mä hihkuin innoissani, kun olohuoneesta tuli niin kivan näköinen kukkien ansiosta. Kuka voisi muka kieltää, ettei piristyisi tuoreiden kukkion ansiosta, en mä ainakaan. 

IMG_7005
IMG_7006
Oon kiertänyt kevätostoksilla ja kotiuttanut parit kivat paidat. Etsinnässä on tällä hetkellä oransseja ja värikkäitä vaatteita, joten toivottavasti tärppäisi. Mun vaatekaapin suurin osa vaatteista on valkoisia tai mustia, mutta mä kaipaisin jotain väriä tälle keväälle. Oon tykästynyt oranssiin ja musta se on ihana väri. Haaveilen sellaisesta oranssista mekosta, jota voisin käyttää kesällä korkkareitten kanssa, mutta vielä se ei oo tullut mua vastaan. 

IMG_7083
Ostin uuden puhelimen kotiintulolahjaksi ja se ootti mua kotona yheksän kirjekuoren kanssa. Nimitän tätä bloggaajapuhelimeksi, sillä mun mielestä kivoin juttu on se, että kuvien valoisuutta pystyy säätämään jo ottaessa kuvaa. Lisäksi on ihanaa lähettää viestejä ehjältä näytöltä, sillä mun entisestä puhelimesta ei koskaan nähnyt mitään säröjen takia. Toivottavasti se näkyy puhelinpostauksien laadustakin, eikä kuvat oo yhtä pikselimössöä kuin aiemmin.

IMG_6996
IMG_7002
Siivosin yhtenä iltana monta tuntia, kun en enää kestänyt sitä sotkua, jonka olin onnistunut tänne tekemään. Lisäksi oli aika viedä talvijuttuja kellariin säilytykseen ja kaivaa sieltä kevätjutut esille. Oon kyllä niin esteettinen, sillä tykkään laittaa esimerkiks nätit vaatteet esille ja tälläkin hetkellä eteisessä on takit kauneusjärjestyksessä oksalla riippumassa. Vähemmän nätit takit mä piilotin kaappeihin, sillä onhan se nyt kivempi tulla kotiin, kun kaikki näyttää siltä kuin pitääkin! Toi roikkuva laukku on ollut mun lemppari jo monta vuotta, eikä oo sen voittanutta. Jos mietin, että minkä pikkulaukun ottaisin mukaan, niin se on aina tää.

IMG_7055
IMG_7049
Tykästyin hajuvesien käyttöön taas uudelleen kevään tullessa ja mun lempparipullo jatkaa käyttöään vielä kolmatta vuotta. Oon kyllä tosi laiska hajuveden laittaja, sillä tää on tosiaan ollut sen kolme vuotta käytössä ja pullo on vasta puolilleen. Musta on ihanaa, kun ohikulkija tuoksuu hyvältä, mutta jotenkin en koskaan ite muista kotoota lähtiessä suihkuttaa sitä. Täytyy skarpata tän asian kanssa! Lisäksi tulin iloiseksi uudesta Essien kynsilakasta, joka pysyi mulla viikon kynsissä lohkeilematta ja oli vielä alennuksessa. Mulla on ympäri vuoden valkoista kynsilakkaa ja kun se loppui, niin kipaisin Sokokselle ja en voinut olla ostamatta tätä loppuneen tilalle.

6 kommenttia:

  1. Mä tuun taas ihastelemaan sun kuvaustaitoja, tosi kauniita kuvia ; _ ; <3

    VastaaPoista
  2. Tulppaanit on niin ihania ♡ Piristää todella :) Pitää itsekkin viedä talvivaatteet piiloon! Kauniita kuvia ^^

    ♡ Sini | myblog-bysini.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Poikaystävä kiikuttaa niitä muutaman kerran kuukaudessa ja oon aina yhtä yllättynyt ja iloinen niistä. Kiitos :-)

      Poista
  3. Kivoja kuvia! Ois mielenkiintoinen postaus, jos esittelisit joitain sun lempparivaatteita ja asusteita, tuli vaan mieleen kun noi vaatteet näytti tosi kivoilta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sellanen on itseasiassa luonnoksissa, mutta kuvat vaan puuttuu ja oon miettinyt, että kiinnostaakohan ketään sellainen! Kiva kuitenkin, kun vinkkasit :-) Täytyykin alkaa kirjoittamaan sitä julkaisukuntoon, jotta voisin julkaista sen pian. Oon koko kevään uudistanut aika rankalla kädellä vaatekaappia ja se alkaa pikkuhiljaa muistuttaa siltä kuin pitäisikin, joten nyt olisi hyvä sauma sellaiseen. Kiitos vinkistä, postaustoiveita on aina ihana saada!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)