lauantai 30. huhtikuuta 2016

KIVOJA JUTTUJA

IMG_7518
IMG_7512
IMG_7494
IMG_7496
IMG_7493
IMG_7500
IMG_7526

Yhden illan treffi-ilta, kun illallistettiin ensin superhyvien pihvien äärellä ja sen jälkeen siirryttiin Tiirikkalaan kahvittelemaan. Oli niin kiva höpötellä pitkästä aikaa kunnolla, kun kummatkin on läsnä siinä hetkessä. 


♥ Poikaystävästä puheen ollen, se kotiutuu armeijasta  kuukauden päästä ja oon superinnoissani siitä! En malta oottaa sen kotiutumisen mukana tulevia muutoksia, on aika jännät paikat nimittäin edessä. Pitäisi ettiä uutta kämppää, järjestellä elämää uudestaan, ettiä molemmille työpaikat, aloittaa säästökuuri ja vaikka mitä muuta. Lyhyesti sanottuna, en malta oottaa sen kotiutumista.


♥ Aurinko on näyttäytynyt yhä useemmin ja sormet ei enää mee kohmeeseen ulos astuessa. Mä ootan kesää niin kovasti, sillä se on ehdottomasti mun lempparivuodenaika ja mun synttäritkin ajoittuu siihen vuodenaikaan. Tästä kesästä tulee ihan erilainen kuin aikaisemmista, mutta toivottavasti ainoastaan hyvällä tavalla. 


♥ Löysin mun pikkusiskon päiväkirjasta merkinnän, jossa luki: "Noora on kiva, kun se on jotenkin vaan niin rauhallinen" ja mua rupes hymyilyttämään se. Aika hauska kuulla, että se ajattelee musta noin. 


♥ Mulla on pitkittynyt vauvakuume. Jos mä olisin käynyt amiksen, niin luultavasti meitä olisi kolme tässä vaiheessa. Nyt kouluttautumattomana pitää kuitenkin oottaa valmistumiseen asti, vaikka haluaisin sen pienen nyytin eteeni jo nyt. Tätä ei yhtään auta se, että oon ollut lähiaikoina paljon puolivuotiaiden vauvojen kanssa töissä ja kaikki on mennyt hyvin. Niiden kanssa oleminen oli tosi luonnollista eikä mulle oo koskaan tullut sellaista "apua, mitä nyt kuuluu tehdä"- fiilistä. 


Mä rakastan mun kotia kesäisin ja keväisin älyttömästi, kun auringonvalo tekee siitä vielä valkoisemman ja tuntuu, että se hehkuisi. Sama fiilis ei harmi kyllä toimi sotkuiseen kotiin, vaan sen täytyy olla siivottuna, jotta se näyttäisi maagiselta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)