tiistai 5. huhtikuuta 2016

NYT MENEE AIKA HYVIN

IMG_7341
IMG_7335
IMG_7361
IMG_7363
IMG_7317
IMG_7327
IMG_7339
IMG_7334Huomenta ihanat  Oon ollut lähiaikoina tosi onnellinen ja helpottavaa sanoa, että arki on tällä hetkellä aika helppoa. Mulla ei oo herätyskelloa soimassa aamusin tai kiire mennä nukkumaan iltaisin. Oon käynyt paljon kävelyllä, väsännyt erilaisia aamupaloja, kuunnellut musiikkia aamusta iltaan ja ylipäätänsä miettinyt nykytilannetta. Ajatukset on ollut positiivisia ja sanotaanko nyt näin, että tää kevät on ollut yksiä parhaimpia ajanjaksoja  mun elämässä. Enpä olisi uskonut, että elämäni köyhimmällä hetkellä olisin onnellisempi kuin aiemmin, mutta niin se taitaa nyt olla. En enää kulje rahankuvat silmillä, vaan oon ymmärtänyt kaiken muun olevan sitä tärkeämpää. Kolme kuukautta oon elänyt tällä tavalla ja aika tuntuu menevän ihan hujauksessa eteenpäin. Jos olisin tiennyt elämästä tulevan näin onnellista kertaheitolla, niin olisin tehnyt päätökseni jäädä töistä pois jo paljon aiemmin! Pystyin myös hengähtämään ja miettimään kunnolla, että mitä mä ihan realistisesti haluun elämältäni. Ollaan puhuttu poikaystävän kanssa häätilin avaamisesta (ehkä viiden vuoden päästä olisi h-hetki elämän suurimmalle päivälle!), jolloin oltaisin 25-vuotiaita ja seurusteltu 11 vuotta. Paljon on myös ollut pohdinnassa se, että pystytäänkö me sitoutumaan ensi vuoden tammikuussa mun järjettömiin asuntosäästötavotteisiin, jotta neljän vuoden päästä olisi mahdollisuus muuttaa itsesuunniteltuun taloon. Näitä juttuja pohtiessa ja laskeskellessa on mennyt suuri osa ajasta, kun en oo malttanut olla miettimättä tulevaisuutta. Just nyt arki ja elämä on vaan niin ihanaa, että tekisi mieli hehkuttaa tätä fiilistä jokaiselle vastaankulkijalla. 

Ihanaa, voimaannuttavaa ja onnellista viikkoa teille! Pitäkää itestänne huoli ja hemmotelkaa läheisiänne. 

6 kommenttia:

  1. Mua häiritsee kun sun pitkittäin olevat kuvat on aika epäselviä:( Muuten tosi kivoja kuvia sulla on aina!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedostan sen itekin, mut en lukuisten kokeilujen jälkeen tiedä siihen syytä :-( Erityisesti kokovartalokuvat on se pahin pikselimössö, eikä niistä erota ees naaman ääriviivoja! Vaakakuvat on useimmiten tarkkoja, mut tietty flickrin kautta lisääminenkin pahentaa kuvien rakeisuutta. Pyrin kyllä hyvälaatuisiin kuviin, mut välillä on vaikeeta arvioida järkkärin ruudulta, että miltä ne näyttää blogissa :-) Kiitos kuitenkin asiallisesta kommentista ja jos sulla on jotain vinkkejä, niin kuulisin oikeesti mielelläni, kun kaikki on käyty läpi tarkennuspisteen vaihtamisesta uusiin asetuksiin... Uutta järkkäriä kun ei oo ollut tarkoituksena ostaa vielä pariin vuoteen ja en haluais uskoa, että mun 500€ objektiivi tuottaa vuoden vanhana jo tällaista jälkeä!

      Poista
    2. Toinen ano täältä veikkailee.. Voisko vika olla jossain kohtaa blogiin lataamisprosessissa? Luulis että kamera kuitenkin toimii, kun vaakakuvat on hyvänlaatuisia. :) En sitten tiedä tarkemmin, kun en mikään ekspertti ole! :D

      Poista
    3. Poikaystävä ottaa mun blogikuvat ja se tuskailee aina pystykuvien kanssa, kun ne ei vaan meinaa tarkentaa naamaan. Mut silloin, kun mä otan pystykuvia esimerkiksi kotoota, niin kyllä ne silloin tarkentaa :-D Asu- ja naamakuvat on vaan jotenkin vaikeita saada tarkentamaan ja oon täysin tumpelo näitten asioiden kanssa, joten ainut veikkaus epätarkkuuteen on mun epätasainen iho. En tiedä voiko se olla osasyynä, sillä se on niin kuoppainen, ettei tarkennus koskaan kohdistu oikeaan kohtaan! Kiva, kun jaksat auttaa :-)

      Poista
  2. Oii kannatan häätiliä! Meil ei sellasta oo kun koko hääkuvio tuli niin extempore, mut helpottaa varmasti suunnittelua :) ja kauniit kuvii susta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään siitä, että jokaiselle isommalle projektille on oma tilinsä, niin on helpompi kerätä rahaa ja budjetoida :-) Ensisijaisena tavoitteena on saada asp-säästäminen täysillä alulle ja avata sen jälkeen vielä häätili, jos rahatilanne kestää. Kiitos paljon!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)