maanantai 18. huhtikuuta 2016

PUNAHILKKANA

IMG_6644IMG_6648
IMG_6610IMG_6486
IMG_6571
IMG_6601IMG_6578
IMG_6538
IMG_6645
Mä ostin maailman ihanimman takin. Se on mulle vähän iso, mutta se ei painanut vaakakupissa ollenkaan sen rinnalla, että löysin mun tän kevään väripilkun vaatekaappiini. Oon kertonut aiemminkin, että punainen on mulle sellainen itsevarmuusväri ja vedän sitä väriä päälleni aina, kun haluun tuntea itteni oman elämäni Carrie Bradshawksi. Kun mä puin tän itsevarmuudennostattajatakin päälleni, niin en halunnut ottaa sitä pois päältä. Kiljuin kotona, että miten ihana takki mulla on. Ravintolassa pyörin ympyrää ja esittelen tätä äitille ja pikkusiskolle, sillä en vaan malttanut olla kertomatta uudesta ostoksesta! Mulla oli ihan mielettömän hyvä olo tän kanssa, joten pitäisköhän tätä kutsua  liialliseksi materialismionnellisuudeksi? Tänä keväänä oon löytänyt poikkeuksellisen paljon takkeja ja niitä kaikkia yhdistää yksi asia. Ne on nimittäin tätä samaa klassista mallia, johon oon täysin hullaantunut tän kevään aikana. Mun mielestä jokaisella tytöllä pitäisi olla yksi tällainen takki ja sillä (teko)syyllä aionkin marssia kauppaan tavoitteena löytää tää malli vielä tummansinisenä, keltaisena ja oranssina. Niiden jälkeen mun takkikokoelma alkaa olla aikalailla valmis, vaikka oon siihen jo nyt tosi tyytyväinen. 

8 kommenttia:

  1. Ihana asu! Toi takki tosiaan pukee sua ihan täydellisesti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! Tässä yhdistyy kaikki mun lempparielementit: paljaat sääret, korkkarit, hame ja pitkä takki :-)

      Poista
  2. Sulle passaa kyllä punainen älyttömän hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään itelläni punaisesta, sillä se vaan jotenkin tuo esiin mun naisellisuutta :-) Oon ihan hulluna tohon väriin ja pakko sanoa, että niin on poikaystäväkin. Ei tarvii kuin pukeutua punaiseen mekkoon, niin se on jo huudahtelee innostuneena, haha… Sen mielestä se on niin mun väri, mutta kiva, että muutkin tykkää! Just muutama päivä sitten olin löytänyt netistä 16 mekkoa ja ajattelin tilata ne kaikki kotiin. Kysyin vähän mielipidettä, että mitkä värit tilaan ja kattomatta edes näyttöön, kuulin huudahduksen: "Kaikki punaiset" :-D Kylläpä mä ajauduin höpöttelemään aiheen vierestä, vaikka piti ainoastaan todeta, että rakastan punaista…

      Poista
  3. Ihanainen Noora ja niin pirteä fiilis tulee kuvista!

    VastaaPoista
  4. Ihan huikea tuo takki! Ja tuo väri on niin...!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä, se on tosi huomiota herättävän värinen :-) Kiitos!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)