keskiviikko 13. huhtikuuta 2016

TSEKKAUS PUHELIMEEN

PicMonkey Collage
Kattomassa How to Be Single- niminen leffa ja naurettiin kyllä joissain kohdissa ihan katketaksemme. Ihan hyvä leffa! // Otin muutamia selfieitä ennen asuntonäyttöön menemistä, vaikka meinas tulla kiire. Jouduin käyttämään laseja, sillä mun silmät alkoi hylkimään piilareita seittemän vuoden käytön jälkeen. En tykkää yhtään käyttää laseja, sillä saan niistä niin rajun migreenin, joten oonkin käyttänyt niitä parin sekunnin jaksoissa. Ne sangat painaa ikävästi jotain hermoa vasten ja tunnin päästä tuntuu aina siltä kuin siihen olisi tullut iso, kivualias mustelma. // Pelattiin Afrikan tähteä yhen pienen tytön kanssa ja vitsit, miten kiitollista on pelata sellaisen tytön kanssa, jonka silmistä hihkuu kiitollisuus. // Käytiin croisanteilla ennen leffaa, sillä meillä molemmilla oli niin kova nälkä, ettei oltais selvitty minuuttiakaan kauempaa siinä nälässä!

PicMonkey Collage
Kävin kaupassa ja pohdin kassalla, että ehkä yksi ihminen ei kaipaa näin paljoa ruokaa. Vähän hävetti latoa ostoksia kassiin, kun takana oli älytön jono ja raahasin näitä yksikseni kotiin. // Oon linnoittautunut keittiöön lukemaan pääsykokeisiin. // Nää on näitä, jotka ikuistuu kameran rullaan viikottain, vaikkei ne koskaan päivänvaloa nääkään. // Äitillä oli synttärit ja heräsin viideltä aamulta koristelemaan pätkisjuustokakkua ja pistelin noita kynttilöitä siihen. Ei ollut toivoakaan, että olisin jaksanut sytyttää kaikki kynttilät, joten näillä mentiin!

PicMonkey Collage
Nappasin tän kuvan instagrammiin sinä päivänä, kun olin menossa ekaa kertaa salille. Oli kyllä semmonen salitunti, että vähän hävetti mennä sinne seuraavana maanantaina. Onneksi kyseessä on meiän lähisali, eikä siellä mummojen keskellä tarvinnut häpeillä. // Toi nurkka muuttui älyttömästi, kun ripustin sinne Happy Lightsit roikkumaan. Pienillä muutoksilla eteenpäin! // Kaks pakettia tuorejuustoa oli menossa vanhaksi ja sanoin Joonakselle, että se voi tehdä niistä mitä tahansa. Se teki omenajuustokakun ja vaikka mä kuinka epäilinkin, niin se oli sairaan hyvää. Maistui ihan omenapiirakalta, mut ei ollut ollenkaan niin kuivaa. // Pakkaamassa ja täytyy myöntää, että oon nykyään sairaan huono tässä puuhassa. Lykkään sen aloittamista mahdollisimman pitkään, vaikka ennen oon ollut lähtövalmiuksissa jo kuukautta ennen lähtöä.

PicMonkey Collage
Väsynyt tyttö, joka olisi aamulla halunnut jäädä sänkyyn makoilemaan, eikä suorittaa velvollisuuksiaan. Täytyy sanoa, että oon aika hyvä välttelemään pakollisten juttujen hoitamista, enkä oo siitä yhtään ylpeä. // Ostin mun 8-vuotiaalle pikkusiskolle synttärilahjaksi tän laukun ja ajattelinkin, että vien mun siskon aikuisten elämään tän laukun kanssa, haha… // Tässä on mun surkea paketti, jonka sain aikaiseksi näillä sormilla :-D En tosiaan oo tunnettu paketointitaidoistani. // …tai autonkäyttötaidoistani. Yhtenä aamuna olin lähössä kotiin, kunnes autoon välkähti nää kolme merkkivaloa, eikä se lähtenyt käyntiin. Olin pettynyt, sillä mun auto on toiminut täydellisesti kolmenkymmenen asteen pakkasillakin ja nyt sitten se kehtasi jättää mut tien päälle. Soitin äitille, että mitä viiminen merkkivalo tarkottaa, muttei se tiennyt. Ootin sitten niin kauan siellä, kunnes äiti ja iskä tuli hinaamaan mut pois 45km kotiin. No, nyt tiedän että aukijäänyt takaluukku kuluttaa akun loppuun, kun en saanut sitä kiinni omin avuin. Jos olisin tiennyt sen vaikuttavan jollain tavalla akkuun, niin olisin pyytänyt vaikka ohikulkijoita auttamaan mua, haha… Se ei siis ollut ihan auki, vaan pysyi kyllä kiinni, mutta ei ollut ihan niin pohjassa kuin olisi kuulunut. 

4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia sulla taas ^_^<3 Toi alimman kuvasarjan laukku... <3 Aika upee, jos oisin tollasen lahjaks ite saanu ni oisin tosi onnellinen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :-) Haha, pikkusisko oli kinunnut mun pikkulaukkuja niin kauan, että päätin ostaa sille oman!

      Poista
  2. Tosi kiva postaus ja kivoja kuvia! :) Jäinkin seurailemaan sun blogia, vaikuttaa ihanalle :)

    http://wonderland--life.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)