torstai 21. huhtikuuta 2016

VIIME VIIKONLOPPUNA

IMG_7827
IMG_7754IMG_7749grafffiiiiti2
IMG_7824
Oon huomannut, että töiden lopettamisen jälkeen mun elämänasenne on ollut paljon rennompi. Kun ennen mulla saattoi olla kalenteri ihan täynnä tekemistä, niin nyt nautin aidosti siitä, että kalenteri on täynnä pelkkiä tyhjiä sivuja. Viikonloppuna mun oli kuitenkin pakko poistua kotoota, sillä halusin nähä Onnenonkija- leffan, joka oli mun mielestä ihan superhyvä! :-D Tiesin jo ennen leffaan menemistä, että tulisin rakastamaan sitä leffaa, kun blogijutut on kuitenkin lähellä sydäntä. Voitte vaan kuvitella, että montako kertaa mä nauroin silmät vetisinä, kun leffan jutut täsmäsi niin hyvin omaan elämään. Vähän spoilatakseni, niin mun lempparikohta oli ehottomasti siinä, kun päähenkilö totesi sen Balijutun. Siinä Joonaskin alkoi nauraa älyttömästi, kun tuntui, että se olisi puhunut mun elämästä! Mun harmikseni en kyllä muista, että miten se kohta meni, vaikka yritin netistäkin kattoa. Jos blogihömppä leffan muodossa kuitenkin kiinnostaa, niin suosittelen ehottomasti menemään kattomaan. Leffan lisäksi värjäsin vihdoin mun oranssiksi haalistuneet hiukset, söin suklaakakkua ja nautin irtokarkeista. Joku ehkä olisi huolissaan tästä tekemättömyydestä, mutta se on tehnyt ainoastaan hyvää mulle. Nyt on taas viikonloppu ja oon vielä äitin helmoissa syömässä ja kohta pitäisi käydä ruokakaupan kautta ja mennä kotiin. Jääkaappi on ihan tyhjillään ja aion kuluttaa kauppaan nelinkertaisen summan verrattuna siihen, paljonko yleensä käytän. Oon nimittäin löytänyt netistä uusia reseptejä arkiruuaksi ja suunnitelmana on ostaa niihin kaikkiin ainekset, sillä oon ihan kyllästynyt tavallisiin jauhelihakastikkeisiin ja perunamuussiin. Jos mun kokkailut onnistuu, niin ne saattaa olla lähiaikojen postauksen aiheena. Nyt täytyy kuitenkin kiirehtiä, jotta ehdin käydä kaupassa, hakea postista uusia treenivaatteita ja ehtiä kaupungille kaverin seuraksi kahvittelemaan yhdeksi. Ylihuomiseen!

4 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia ja ihanan positiivinen teksti! :) mäkin tykkäsin ihan tosi paljon tosta onnenonkija leffasta! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :-) Se oli niin hyvä, varsinkin jos itekin bloggaa!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)