keskiviikko 25. toukokuuta 2016

ILLANISTUJAISET

IMG_8776
IMG_8784
IMG_8782IMG_8807IMG_8800
Pidettiin muutama viikko sitten pienimuotoiset illanistujaiset ja kutsuttiin pari poikaystävän kaveria meille. Väsättiin tarjottavia pari tuntia ja oli ihanaa istua alas, kun kaikki oli valmista. Oltiin meillä neljä tuntia ja jatkettiin iltaa ulos, josta mä tulin kotiin parin tunnin päästä ensimmäisenä. Oon aina viihtynyt paljon paremmin illanistujaisissa kuin yöelämässä, joten en viihtynyt kauaa baarissa. Jotenkin tykkään enemmän olla jonkun luona istumassa iltaa ja voisin mieluusti skipata sen kaiken tanssimisen, joka usein liittyy niihin baari-iltoihin. Oon varmaan ainut, joka ajattelee näin, sillä mun omat kaverit rakastaa nimenomaan tanssimista! Ja vaikka me ollaan oltu kauan yhessä poikaystävän kanssa, niin en oo koskaan tutustunut kunnolla sen kavereihin. Mua on harmittanut se, sillä olisi kiva voida viettää aikaa yhdessä useemminkin. Lisäksi olisi vähän hassua, jos vasta häissä näkisi avopuolison kavereita ekaan kertaan. Erityisesti oon tykästynyt sen pariin tyttöpuoliseen kaveriin, joihin olisi kiva tutustua vielä paremmin. Harvojen tyyppien kanssa tunnen oloni hyväksi, mut niiden kanssa fiilis oli niin samanhenkinen, että viihdyin hyvin. Lisäksi tapahtui jotain ennenkuulumatonta: minä, alkoholin vihaaja, tykästyin kuvissa näkyvään siideriin! Oon ollut pari vuotta kokonaan juomatta, kun en oo tykännyt mistään, mutta vihdoin löysin juotavan, josta oikeesti tykkään. 

6 kommenttia:

  1. Wau mitkä illanistujaiset!! <3 Näyttää ihanalta noi tarjoilut <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Upposi kyllä aika hyvin, sillä jäljelle ei onneksi jäänyt hirveesti mitään.

      Poista
  2. Oi mite hyvältä näyttää tarjoilut!:) Sulla on ihan todella kiva blogi jään kyllä seurailemaan :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, ihana kuulla, sillä mietin kauan, että mitä väsäisin tarjottavaksi :-D Tervetuloa, toivottavasti viihdyt hyvin!

      Poista
  3. Ei ollut hyvä lukea tätä nälkäisenä..

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)