sunnuntai 22. toukokuuta 2016

MAAILMANMATKAAJAN HATTU

IMG_8373
IMG_8276
IMG_8318
IMG_8338
IMG_8351IMG_8334IMG_8323
IMG_8249
Helouu ihanat! Tällä asulla on kyllä niin hölmö tarina kerrottavana, nimittäin asu sisältää sellaisia asioita, joita mun poikaystävä ennen vihasi. Aloitetaan vaikka hatusta, jota se on nimittänyt jo kuukausia maailmanmatkaajan hatuksi. Se kuulemma viestittää sanattomasti hatun kantajan olevan "maailmaa nähnyt, menestyvä, tyylikäs, varakas ja parempi ihmisenä kuin muut". Poikaystävä oli jostain lehtijutusta lukenut ton ja sanoi, että on ihan samaa mieltä hatusta. Siitäkin huolimatta mä menin ja ostin oman hattuni, sillä kaipasin asuihin jotain erilaista. Takista puheenollen, me oltiin shoppailemassa Cubuksessa yhtenä iltana ja sovitin melkein samanlaista takkia. Se ei kuulemma ollut ollenkaan mun tyylinen ja koska se oli vähän liian pitkä, niin jätin sen kauppaan suosiolla. Löysin Berliinistä tän mustan takin ja se istui mulle paremmin, joten se lähti mukaan puolet halvemmalla hinnalla. Kotona sovittelin Berliinin ostoksia ja päälle päätyi tää asu, joka koostui uusista jutuista. Pyörähdin muutaman kerran ympäri ja sen jälkeen poikaystävä on jatkuvasti kinunut, että laittaisin päälleni nimenomaan tän takin ja hatun! :-D Mun mielestä on vaan niin hauskaa, että kuulen aina isot litaniat siitä, miten joku vaate ei oo kuulemma kiva - ja kun puen sen päälleni, niin samantien sen mielipide asiasta muuttuu.

Samaan kategoriaan kuuluu se, kun ostin yhdeltä shoppailureissulta viiden euron mekon alennuksesta ja se roikkui mun henkarissa varmaan kuukauden. En jaksanut näyttää miltä se näytti mun päällä, mutta sanoin useesti Joonakselle, että tiiän sen tykkäävän siitä ihan sairaasti mun päällä. Se epäili asiaa, kun oli ainoastaan nähnyt sen henkarissa. Sen mielestä se oli tylsä, eikä ymmärtänyt miksi ostin sen. Ja voitteko kuvitella, että mitä kävi, kun viimein puin sen päälle? Kaksi sinistä silmää liimautui muhun kiinni ja sen puhelin alkoi räpsiä kuvia musta, kun ei kuulemma voinut uskoa silmiään. Kuulin kaikki maailman kohteliaisuudet ja kehut, jonka lisäksi sain kiellon ottaa mekkoa pois päältä. Aikuinen mies meni lattialle ja kattoi mua jokaikisestä kulmasta kehuen. Mekko oli kuulemma maailman kaunein ja korosti mun vartaloa täydellisesti. Joonas halusi, että ihan välttämättä puen sen mekon päälleni, kun ollaan menossa hänen kavereittensa kanssa ulos, sillä hän halusi näyttää kaikille, miten upeelta näytän siinä. Niin, ja myös silloin ehdottomasti, kun puolen vuoden päästä on hänen 20-vuotissynttärinsä… En voinut olla nauramatta, että joku muu voi olla innostuneempi mun vaatteistani kuin mä. Se oli mun mielestä kiva, muttei viiden euron mekko nyt ihan noin suurta reaktiota mussa aiheuttanut, haha. Joskus sitä vaan ihmettelee miesten ajatuksenjuoksua... Vaikka Joonas kuulemma tykkääkin tosi paljon mun tyylistäni, niin jostain syystä sen ensireaktio kaikkeen erilaiseen on aina sellainen, että miksi oon ostanut jonkun oudon jutun. Sitten puen jonkun päälleni ja se pörrää ympärillä kuin pikkuvauva. Tällä hetkellä se sanoo vihaavansa mun uusia nyöriballeriinoja, vaikka mun mielestä ne on taas älyttömän ihanat! Saa kuitenkin nähdä, että mitä mieltä se on kuukauden päästä asiasta ;-) Tänään se nimittäin uhosi, ettei aio mennä mun kanssa naimisiin, jos en heitä noita kenkiä roskiin. Kyllä mua nauratti. 

Sanokaa, että teiän muidenkin poikaystävät on yhtä ennakkoluuloisia kuin mun!

17 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! ♥
    Mulla ei ole poikaystävää, mutta mun kolme veljeä ovat opettaneet mulle, että miehet ovat outoja XD

    ❀ Cinderella Days ❀

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Haha, hyvin on opit mennyt perille :-D

      Poista
  2. Vau kuinka kaunis oot! <3 Ja ihana asu jälleen kerran. Sellasia ne poikaystävät joskus osaa olla, ihan mahdottomia, mutta silti sulosia ja ihania! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iso kiitos Roosa! Oot oikeessa ja varsinkin vaatejuttujen suhteen ne on välillä ihan mahdottomia... Täällä päässä joudun välillä sanomaan, että "et sä kyllä mun kanssa kaupungille tuu verskoissa, kun mä oon laittautunut viimisen päälle" :-D Näyttäähän se nyt ihan hölmöltä, jos toisella on korkkarit ja mekko - ja toisella monta vuotta vanhat kotivaatteet. Yleensä toi toinen osapuoli kipittää aina mun luo, kun on lähdössä ulos ja kysyy, että mitä laittaisi päällensä.

      Poista
  3. Itselläni on hieman toisenlainen tilanne: oma poikaystävä kun ei nyt oikein välitä muodista tai siitä, mitä päälläni on.. :D Tosin oonhan myös saanut kuulla niin positiivista kuin negatiivistakin palautetta häneltä aina silloin tällöin, kun olen häneltä kysynyt mielipidettä. Ja onneksi suurin osa on ollut positiivista palautetta, hehe!
    Oot muuten tosi kaunis, ja toi asu on musta aivan ihanan klassinen <3 Pitäs itellekin etsiä tommoinen hattu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, onpa meillä poikkeavat tilanteet! Mä en pääse edes livahtamaan kotoota, kun Joonaksen on aina pakko tsekata, että mitä oon pukenut päälleni :-D Yleensä sen on pakko kommentoidakin jotain ja ainut päivä, jolloin en kuule kommenttia, on ne kerran vuodessa olevat farkkupäivät. Vaikka pukeudunkin just niinkuin ite tykkään, niin oon silti iloinen, että mun tyyli natsaa yhteen sen mieltymysten kanssa tosi vahvasti! Se on ihan hulluna korkkareihin, hameisiin ja mekkoihin - ja pörrää ympärillä aina, jos puen jotain niistä päälleni. Mutta ymmärrän kyllä, ettei kaikista miehistä irtoa mielipidettä vaatejuttuihin, kun ne harvaa vaan kiinnostaa :-)

      Poista
  4. Hhahah mä en chest sun poikaystävää! Tomppa ei ota kantaa mihinkään eikä sitä varmaan ees kiinnosta mitä mulla on päällä.. Saispa joskus jotain ruusuja tai risuja mutta ei mitään! XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kestä siis.. mitenköhän saan macista pois tän sanojen automaattisen korjauksen!?

      Poista
    2. Haha voi ei, mullakin macbook välillä korjaa sanoja automaattisesti, enkä osaa ottaa sitä pois päältä :-D No mitä ihmettä, sulla on niin naisellinen tyyli, ettei kukaan mies voi olla huomiomatta sun asuvalintoja! Tai mua ainakin kiinnostaa, että mitä muilla ihmisillä on päällänsä, niin hassua ajatella, ettei se kiinnosta tosiaankaan kaikkia tän kommenttiboksin perusteella. No, ehkä tää menee samaan kategoriaan, kun miehet selittää armeijajuttuja ja suurin osa tytöistä antaa niitten juttujen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos... :-D

      Poista
  5. Oon huomannut, että omalla miehellä on hyvin samanlainen maku mitä mulle ( onneksi :D ) mutta aina välillä se silti sanoo " et sä voi pukea tollasta vaatetta" mutta sitten lämpenee kuitenkin pikkuhiljaa. Ja jos totta puhutaan, mä olen itse se ennakkoluuloisempi hänen vaatteilleen hah :D Ps. Tosi kiva asu :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa tutulta, onko siinä joku yleinen juttu, että miesten on pakko aluksi vastustaa kaikkea erilaista? Aijaa, hauska kuulla, että teillä sä oot ennakkoluuloisempi :-D Kiitos paljon!

      Poista
  6. Tosi kiva blogi sulla, ihania ja laadukkaita kuvia ja hyviä tekstejä! :) täältäpä lähtee yks uusi lukija seurailemaan sun juttuja <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoskiitos, ihana kuulla! Noihin oon pyrkinyt, joten tästä tuli hyvä mieli :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)