keskiviikko 4. toukokuuta 2016

MUN TYYLI

PicMonkey Collage
PicMonkey Collage
Kokosin tähän muutamat asut viime vuoden puolelta, jotka päätyi blogiin. Kyllähän mä oon aina tiennyt, että pukeudun simppelisti, mutta en olisi kyllä uskonut lopputuloksen olevan ihan näin simppeli. Näitten perusteella näyttää siltä, että mun päällä on aina takki huivin kanssa tai hame peruspaidan kanssa. Mulla on noita Cubuksen isoja huiveja jokaisessa mahdollisessa värissä ja ei oo päivääkään, etten pukisi sellaista päälleni ulos lähtiessä. Ne on kyllä ollut yksi arjen pelastus, joko lämmittämään tai sitten tuomaan edes pientä eloa asuihin. Toinen mun juttu on kyllä varmasti lyhyemmät topit korkeavyöräröisen alaosan kanssa. Kesäpäivisin se on mun luottokombo, joka on helppo vetää päälle. Mulle tulee kuitenkin vain yksi sana mieleen näitä kattoessa ja se sana on tylsä! Tylsiä asuja, vaikkakin just mun näköisiä. Mun pitäisi löytää pukeutumiseeni joku juju ja uskaltaa mennä useammin mukavuusalueeni ulkopuolelle. Haluaisin, että ihmiset tunnistaisi mut omasta tyylistäni ja saisin yhdistettyä siihen enemmän sitä, mistä oikeasti tykkään. Näissä asuissa on paljon mustaa ja valkoista, joten yritän ottaa tän kevään tavoitteeksi vähentää niiden värien käyttöä ja laittaa päälleni  jotain ihan muuta. Mä  kuitenkin rakastan pukeutumisessa värejä, esimerkiksi keltaista ja oranssia, mutta jostain syystä ihailen niitä nimenomaan muiden päällä. Omaan pukeutumiseen oon arempi yhdistämään sellaisia. Yleisin syy on myös se, etten mä yksinkertaisesti löydä kaupoista haluamani juttuja. 

10 kommenttia:

  1. Ihania asuja! Kiva että oot löytänyt sun tyylin ku itestä tuntuu et jonain päivänä näytän ihan eriltä ku toisena päivänä... :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Voi, kunpa se riittäisikin, että löytää oman tyylin. Vaikeempi operaatio on löytää just sellaisia vaatteita, jotka sopii siihen omaan tyyliin... Mut eihän se haittaa, että sulla on monipuolinen tyyli - pikemminkin ehkä rikkaus :-) Ei ainakaan oo vaikeuksia kaupasta löytää jus mieleisiä vaatteita, kun tykkää monenlaisesta!

      Poista
  2. Mun mielestä sun tyyli näyttää tosi kivalle, vaikka onkin simppeli! :) Värien käyttä varmasti toisi vähän lisää mielenkiintoa pukeutumiseen, ja on kyllä sellainen asia mitä itsekin pitäisi harjoitella! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vielä pitäisi hioa sitä enemmän tyttömäiseen suuntaan, ostella monipuolisempia hameita ja lisätä juurikin niitä värejä pukeutumiseen :-) Oon myöskin huono käyttämään asusteita, vaikka niistä tykkäänkin kovasti. Mut kiitos paljon sun kommentista, kiva kuulla, että siellä tykätään! Asukuviakin on kivempi jakaa, jos ne mätsää lukijoitten kiinnostuksen kanssa.

      Poista
  3. Simppeli on kuitenkin aina jers siinä mielessä, että se vaan toimii! Kyllähän noissakin asuissa on keskenään väriä ja vaihteluakin, kaikki olivat ainakin mun mieleen :) Hiljaa hyvä tulee ja voihan sitä hissukseen lähteä rakentamaan sitä omaa tyyliä johonkin toiseen suuntaan! Kuten Viivikin tuossa sanoi, pienillä väripilkuilla(sulla näyttää olevan ainakin herkun värisiä laukkuja) saa ihmeitä aikaan :) Onnea prokkikseen ja toivottavasti se tyyli muovautuu sieltä mieleiseksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot oikeessa tossa, että simppelit jutut toimii, vaikkakin ne on vähän tylsiä. Kaipaisin asuihin sitä jotain, jotta kaikki ei rakentuisi yksinkertaisen mekon ympärille :-D Olipa piristävä kommentti, kiitos siitä. Tyylijutut on aina niin vaikeita käsitellä, kun vaatekaapin kokoaminen mieleisekseen vaatii paljon aikaa sekä rahaa - ja sen lisäksi vaatemaku muuttuu jatkuvasti, haha.

      Poista
  4. Ihania asukokonaisuuksia! Toi viininpunainen villapaita pisti heti silmään, todella ihana!!

    VastaaPoista
  5. Itse taas tykkään tuollaisesta simppelimmästä pukeutumisesta, ja mielestäni tyylisi on myös ihana tyttömäinen! <3 Nuo Cubuksen huivit on kyllä pelastus kylminä päivinä, eikä niissä ole mitään vikaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Piristävää kuulla, että aattelet noin, sillä tyttömäiseen tyyliin oon pyrkinytkin :-) Haha, noi Cubuksen huivit on pelastus kylmänä päivänä, huonon asun piristäjänä, vaatekriisissä ja lista vaan jatkuis!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)