perjantai 6. toukokuuta 2016

OSTOSPOSTAUSTA LUVASSA

Tänä keväänä vaatteiden ostaminen on ollut erityisen ihanaa, sillä oon päässyt shoppailemaan niitä neljästä eri maasta! Nykyään niitä hutiostoksia tulee onneksi huomattavasti vähemmän, kun tiiän jo tarkemmin, että millaisia vaatteita tuun käyttämään. Parhaimmat löydöt oon tehnyt Forever21:sta ja muutamasta Riikalaisesta vaatekaupasta. Nyt mennään kuitenkin asiaan.

IMG_7686
Yllätys yllätys, tällä samalla takkimallilla mennään! Tällä kertaa takkivalikoima kasvoi punaisella ja valkoisella. En voi hehkuttaa tarpeeksi, että miten istuva takki on mun vartalolle. 

IMG_7807
Peruspitkähihaisia tarvitaan aina, vaikka nyt tuntuukin, ettei toi lila oo ihan mun tyylinen sittenkään. Mietin sitä jo kaupassa, mutta nappasin sen silti mukaan. Ehkä se on vaan tottumiskysymys.

IMG_7805
Kukkamekko ja toinen mekko löytyi alelapulla varustettuna koossa M, joten täytyy ryhdistäytyä ja ommella ne vihdoin pienemmiksi. Mulla on huono tapa ostaa liian isoja vaatteita ja ajatella kaventavani ne kotona. Terkuin tyttö, jolla nää on odottanut pienentämistä jo ikuisuuden!

IMG_7790
Beige kangashame ja farkkuhame - nää on mun lempparihameet tällä hetkellä. Haluun lisää tän kaltaisia hameita!

IMG_7786Viidet farkut, joista oon hirveen yllättynyt! En oo koskaan löytänyt tarpeeksi pieniä farkkuja, joita ei tarvitsisi paljoa kavennella. Siniset on kaikki Bershkasta ja mä sanon näitä peppufarkuiksi, sillä nää korostaa jostain syystä ihan mielettömästi mun peppua. Mitkään muut farkut ei oo olleet tarpeeksi hyvin istuvia pepun kohdalta, vaan on pienentäneet sitä, mutta nää on asia erikseen :-D Kun vetää nää jalkaan, niin en muuta nääkään kuin takapuolen… Ei varmaan tarvitse kysyä, että mitä mieltä poikaystävä näistä oli. Sen lisäksi ostin kahdet mustat farkut, sillä edelliset hajosi ja halusin vaatekaapissa olevan aina mustat farkut, vaikka toiset oliskin pesussa. Nää farkut oli kaikista tarpeellisin ostos, mut aika hauskaa, että löysin viidet samalla kerralla.


IMG_7731Oranssi mekko kaipaa kaventamista, mutta en voinut jättää sitä kauppaan. Oranssi on mun tän hetkinen lemppariväri ja haluaisin koko vaatekaapin täyteen sitä. Tää oli kuitenkin kivan yksinkertainen, mutta kuitenkin hieman arkikäytöstä poikkeava väri.

IMG_7727Värikäs kukkasetti on pitkään harkittu, sillä se on aika avonainen ja mä en tunnetusti oo paljastavien vaatteiden puolestapuhuja. Kuosi oli kuitenkin niin ihana, että päätin ostaa sen siitä huolimatta.

IMG_7799
Tavallinen hame Bikbokista, kun vanha alkoi olla sen verran kärsinyt ja perushametta tarvii aina.

IMG_7725
Tykkään, tykkään, tykkään! Niin sirot ja naiselliset kengät, joten nää on just mun makuun. En ehkä kehtaa kertoa, mutta nää maksoi 3€/pari, joten ei tosiaankaan ollut iso sijoitus… :-D 

IMG_7718
Hölmö tarina, mutta noista edellä olevista kengistä oli takanyöri kadonnut ja halusin välttämättä ostaa ne. Nää oli sopivasti mustat kengät, joten ostin nää ihan vaan siksi, että voin käyttää tästä takaremmiä noihin edellä oleviin kenkiin.

IMG_7795
Tää on muuten samanlainen kuin aiempi vaalea nappihame, mutta tää on nahkainen ja se toinen oli kankainen. En osannut valita näiden väliltä, joten nappasin molemmat mukaani. Tää ei oo vielä päässyt käyttöön, kun en oo oikein keksinyt muuta yläosaa tälle kuin musta. 

IMG_7717
En aluksi tykännyt ollenkaan nyöriballeriinoista, mutta kaupassa ne näyttikin ihan kivoilta. Ostin ne kokeiluun ja kotona poikaystävä sanoi, etten voi olla tosissani näitten kanssa, haha… Kyllä mä olin!

IMG_7699
Bershkasta takki, johon rakastuin samantien, kun olin laittanut sen päälleni. En halunnut ottaa sitä pois ollenkaan, joten ostopäätös oli helppo. Tää näyttää niin kivalta paljaiden säärien tai ohuiden sukkiksien ja korkkareitten kanssa.

IMG_7690
Mä oon ettinyt täydellistä trenssiä monta vuotta ja vihdoin tärppäsi. Tää on kylläkin vähän iso, joten pitää laittaa aina paksu neule alle, jotta tää istuisi olkapäistä. Olin niin iloinen, kun tää maksoi vaan kolmekymppiä, vaikka olin varautunut kahteensataan euroon. Yksi kohta siis yliviivattu ostoslistalta tän ansiosta.

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Mustakin, en voinut millään jättää ostamatta niitä :-D

      Poista
  2. Tosi upeita vaatteita! Tuo beige kangashame ja kukkamekko näyttää etenkin tosi kivoilta, varsinkin näin kesää ajatellen :-)

    https://j-doitforyourself.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ne oli ihanan rentoja päällä, mutta näytti kuitenkin kivoilta :-)

      Poista
  3. Tosi kivoja vaatteita, varsinkin noi ekat takit näytti tosi kivoilta! Mun on kyllä pakko kysyy ihan mielenkiinnosta, että kun oot työtön niin miten sulla on varaa ostaa näin paljon vaatteita? En tarkoita olla ilkeä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, kiitos paljon! Et sä kuulostanut ilkeeltä, mutta oon säästänyt rahaa, ninkuin kuka tahansa fiksu tyyppi :-D Jotenkin oon aina ihmetellyt sitä, että ihmiset luulee työttömän elävän ihan kädestä suuhun, vaikka pitäisi aina suhteuttaa tulonsa ja menonsa niin, että jää rahaa huonojenkin päivien varalla. Tai ei kai kukaan oikeesti käytä koko kuukausituloaan ilman, että laittaisi siitä edes paria euroa säästöön? Ainakin toivon, ettei kukaan olisi niin tyhmä, sillä koskaan ei voi tietää, milloin ne ylimääräiset rahat tulee tarpeeseen :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)