maanantai 23. toukokuuta 2016

PUHELINRÄPSYJEN AIKA

Kollaasit30
Oon istunut lähiaikoina niin paljon autossa, etten ees muista, että mihin oli tässä kuvassa menossa. Oli kuitenkin ihana vetäistä trenssi päälle lämpimien säiden kunniaksi. // Kotiintullessa pöydällä oli suklaakakku ja tuoreita tulppaaneita.

Kollaasit31
Kuvaa ihanien uusien kenkien kanssa ja pakko sanoa, että tykkään tosi paljon! Ihanan naiselliset ja saa yksinkertaiseenkin asuun jotain ryhtiä ja yksityiskohtaa :-) // Äitin kanssa syömässä sairaan hyvät kana-annokset ja puhuttiin, että jonain päivänä on pakko käydä uudestaan tuolla syömässä.

puhnn2
Toskaomppua jätskin kanssa, ihan sairaan hyvää! Pienenä syötiin tota usein iltapalaksi syksyisin, kun omenapuut oli täynnä omenoita. Oon yrittänyt ite tehdä sellaista kanssa, muttei siitä tuu koskaan samanlaista kuin äitin tekemää… // Shoppailemassa ja mukaan tarttui noista kaksi juttua. Ei oo varmaan vaikea arvata, että mitkä? Voin paljastaa, että ensimmäinen ja kolmannes vaatekappale osui oikeeseen. 

Kollaasit6
Vappuna otettiin parit yhteiskuvat, joiden jälkeen mä suuntasin koko illaksi töihin. Tehtävänä oli olla viis tuntia yöllä töissä ja olla paikalla, jos lapset heräisi. Ne ei kuitenkaan heränneet, joten kirjottelin postauksia valmiiksi koko sen viisi tuntia ja söin kakkua.. Harmi, että nää yötyöt lastenhoidossa on aika harvinaista herkkua!

Kollaasit8
Pienenä mä menin usein salaa isovanhempien luokse ja siellä leivottiin mamman kanssa aina uunijätskiä. Se oli sellainen meiän juttu, mutta en oo syönyt tätä varmaan kymmeneen vuoteen. Äiti pyysi mua leipomaan jotain yhtenä iltana ja tää tuli heti mieleen, sillä en edes muistanut, että miltä tää maistui. Jälkeenpäin voin sanoa, että hyvältä! // Mun pikkusisko on innostunut kaikenmaailman leteistä ja säännöllisin väliajoin joudun sen letitettäväksi. Ei siinä muuten mitään, mutta hän ei taida tuntea käsitettä hellävarainen, joten kampaussessiot on aika kivuliaita :-D

Kollaasit32
Oi, mikä ihana kuva. Irtokarkit on syöty jo monta päivää sitten ja kun kuulin maailman toiselle puolelle, että irtokarkit on alennuksessa, niin lähetin poikaystävän kauppaan. Pyysin ostamaan kaks kiloa karkkia, jotta varmasti riittää. // Autoselfie part 2. Mulla on varmaan joku pakkomielle, että jokaisella automatkalla täytyy napata kuva, jos oon meikannut.

8 kommenttia:

  1. Ihan mahottoman ihana tuo punainen mekko nuissa vappuna otetuissa kuvissa 8) Punahuulet ja kultainen kello kruunaa tuon ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva kuulla sun tykkäävän siitä :-)

      Poista
  2. Voi kun oli kiva postaus! :) Ja oon samaa mieltä Katan kanssa että toi sun punainen mekko on kyllä niin ihana 8) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiitos! Ihana kuulla, se on yksi mun lemppareista :-)

      Poista
  3. Ihania puhelinräpsyjä! :) Uunijäätelö kuulostaa superherkulliselta, enpäs ole koskaan sellaista maistanut! Ja hei, autoselfiet on ihan jees :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Kannattaa maistaa, et varmasti tuu pettymään, jos tykkäät marengista, jätskistä ja marjoista.

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)