perjantai 27. toukokuuta 2016

RANDOM SNAPSHOTS

IMG_8856
Oon löytäny pavlovan uudelleen parin vuoden tauon jälkeen. Tykästyin tähän niin paljon, että tein aina uuden pavlovan, kun vanha loppui. Vähän köyhä versio tää tosin on, kun päällä on ainoastaan mansikoita, mutta en oo raaskinut ostaa pensasmustikoita vielä niitten hintojen takia. 

IMG_9001
Tällä hetkellä viikonloput on olleet mun henkireikiäni, sillä oon arkisin ihan rättipoikkiväsynyt. Silloin ollaan yleensä käyty kuvailemassa muutamat asut varastoon ja tää liikuntapaikan piha on yks luottopaikka. Jos on kiire, niin mennään aina tänne, sillä valoitus osuu useimmiten oikeeseen kohtaan ja kuvaussessio on siksi nopeesti ohi. 

IMG_8770
Oon yrittänyt olla itelleni armollinen ja makoilla hyvällä omatunnolla viltin alla koneen kanssa, jos on väsyttänyt liikaa. Sarjojen kattomisen lopetin siihen, kun katoin OC:sta viimisen jakson ja sen jälkeen en oo löytänyt mitään hyvää sarjaa tilalle. Sen ajan oon käyttänyt blogijuttuihin ja yrittänyt saada aina edellistä kuukautta isomman postausmäärän. 

IMG_8768
Mä en voi uskoa tätä todeksi, nää kukat kesti nimittäin kaks viikkoa kuihtumatta! Yleensä mun kukat nuupahtaa parissa päivässä, mutta kyllä piristi päivää, kun sai kulkea olohuoneessa näitten ohi. 

IMG_8929
Kellot on taas pitkästä aikaa löytäneet osaksi mun asuihin ja värejä oon myös koittanut väkisin pukea päälleni. Saa nähdä, jos Barcelonasta löytyisi värikkäitä toppeja ja mekkoja arkikäyttöön! Toivottavasti, oon nimittäin selannut Berhskan ja Stradivariuksen nettisivuja taukoamatta. Enää reilut kolme viikkoa lähtöön ja vielä pitäis saada shoppailukassaa vähän kartutettua. 

4 kommenttia:

  1. Pakko tulla kommentoimaan vaikka asiat liittyykin kahden edellisen postauksen asioihin! :-D
    Ekana pakko sanoa että sä et oo yksin noitten illanistujaisten kanssa :-D itsekin vihaan tanssimista ja mulle sopis paljon paremmin tällänen "keskieurooppalainen" juomakulttuuri joka on lähellä illanistujaisia! Olen monesti kavereille sanonut että mua ei selvänä saa tanssimaan ja tää on kyllä pysyny :-D
    Toisena asiana antaisin ehkä muutaman vinkin sun dieettiin: jos rasvaa haluat polttaa niin lisää aerobista liikuntaa. Ei sen heti tarvii mitään tunnin lenkkejä tarkottaa, vaan lisäämällä hyötyliikuntaa :-) kävely on erinomanen liikuntamuoto tähän, samoin pyöräily! Ja tottakai suurin muutos pitäis tapahtuu keittiössä jos oikein suurista kilomääristä halutaan eroon :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, olipas kiva kommentti! Oot ensimmäinen, joka on tullut sanomaan mulle, että tykkää enemmän illanistujaisista kuin baareista. Kavereitten kanssa pitää aina vängätä, että tuunko mukaan baari-iltoihin vai en :-D Monesti meen kyllä mukaan, mutta toteen aina heti sisäänastuessa, ettei se oo mun juttu. En tykkää liian kovasta musiikista ja tanssimisesta, joten illanistujaiset on ihania, kun voi höpötellä samalla. Sun pitää siis viettää mun kanssa illanistujaisia, kuka ikinä ootkaan, haha!

      En tiedä yhtään paljonko painan, kun meillä ei oo vaakaa - mutta luulisin, että maksimissaan kolme kiloa haluaisin saada pudotettua. Muualta kuin vatsan seudulta oon kuitenkin hoikka, joten voi olla, että laihtuessa ne kilot lähtisi (toivottavasti) vatsasta ensimmäiseksi. Ruokavalio on mulla ihan hakoteillä, kun vihaan tehdä ruokaa ja poikaystävä on tällä hetkellä armeijassa, eikä kotona tekemässä mulle ruokaa, haha... Nyt kun se on ollut armeijassa, niin mä en oo tehnyt itelleni ollenkaan kunnon ruokia, vaan oon syönyt lettuja/kakkuja päivittäin pitämään näläntunnetta poissa :-D Okei, vähän kyllä hävetti myöntää tää fakta, mutta mitäpä sitä kiertelemään. Aloitin työt viime viikolla ja huomasin heti, että aineenvaihdunta lähti liikkeelle, kun en maannutkaan vaan sängyssä koko päivää, joten mun lihominen on voinut johtua siitäkin. Töissä kävelen edestakaisin sen kaheksan tuntia päivässä, mutta pieniä juoksulenkkejä voisin kyllä yrittää väkisin lisätä arkeen. Joonas yrittää saada mua aina lenkille sen kanssa, mutta se on tasan kaks kertaa onnistunut ja silloinkin kieltäydyin jo hölkkävauhdista. Oon siis oikea esimerkki huonoista elämäntavoista! Kiitos kuitenkin sun kommentista, tätä oli kiva lukea ja saada itekin pientä herätystä näihin elämäntapoihin :-)

      Poista
  2. Nyt pitää varmaan lähteä pyöräyttämään yks pavlova, niin himo iski! :-D Miten oon saattanu unohtaa ton herkun olemassaolon, vaikka jossain kohtaa se oli ihan lemppari??
    Millasia töitä sä muuten tällä hetkellä teet? Muistelisin, että irtisanouiduit siivousjutuista ja ittellä tekisi mieli tehdä samoin... Mutta toisaalta laskujakin pitäisi pystyä maksamaan.. :-D Inhottavia juttuja.

    Jokatapauksessa mahtavaa kesää sulle, Noora♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, siitä vaan! Mulla tulee kausittain tiettyjä lempparijuttuja, joita syön sit lähestulkoon kokoajan, kunnes hetken päästä kyllästyn. Luulen, että tän kanssa on käynyt just niin :-D Oon yhessä tosi ihanassa perhefirmassa töissä elokuun puoleenväliin asti 37,5h/vko ja sen lisäksi pyrin tekemään noin 10-15h/vko Mannerheimin Lastensuojeluliitossa. Tää on ollut aika raskas kombo, mutta pyrin tekemään kesällä mahollisimman paljon töitä - nää saattaa olla nimittäin ainoat tulorajattomat hetket moniin vuosiin, jos pääsen kouluun syksyllä. Haluun siksi paljon rahaa säästöön, kun opiskeluaikana ei oo mahdollisuutta tienata kovin kummosesti :-)

      Mun irtisanoutuminen edellisestä työpaikastani oli maailman paras päätös ja oon ikuisesti itelleni kiitollinen, että uskalsin oikeesti irtisanoutua huonon oloni takia. Mun nykyisessä päätyössä tunnen kokoajan olevani tärkeä, musta välitetään ja jos mulla on jotain kysyttävää, niin pomo on aina auttamassa puhelinsoiton päässä. Näin ei todellakaan ollut vanhassa työpaikassani, vaan tunsin koko ajan olevani joku kakkosluokan kansalainen :-D Sinäänsä en suosittele ketään irtisanoutumaan, kun se oli ihan sairaan pitkä prosessi. Mutta jos työhyvinvointi on ihan oikeesti huonolla saralla, tilillä on pari tonnia ylimääräistä ja samalla löytyy pitkäjänteisyyttä sen irtisanomisprosessin kanssa, niin miksei. Mun kohdalla se irtisanomisprosessi vei jonkun puoli vuotta aikaa ja vielä pari kuukautta sen irtisanoutumisen jälkeenkin jouduin tekemään kaikenmaailman selvityksiä, joissa meinasi kyllä mennä hermot! Kokoaikatöitä on vaan aika huonosti tarjolla tällä hetkellä, niin sun pitää punnita, että onko palkka vai hyvinvointi omalla kohdalla tärkeämpää :-)

      Nyt on kyllä ollut niin positiivista kommenttia, että on ihanaa huomata täältä löytyvän vielä noin symppiksiä tyyppejä! Kiitos paljon sun kommentista ja kivaa kesää sullekin ♥

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)