sunnuntai 8. toukokuuta 2016

SISUSTUKSESTA

Kollaasit19
Kollaasit20
Kollaasit21
Tällä hetkellä mä haaveilen sisustuksessa edelleen siitä valkoisesta, mutta oon ihastunut täysin vihreään! Vihreitä kasveja, isoja kukkaruukkuja ja vihreitä yksityiskohtia - siitä mä nyt tykkään. Ne tuo kivasti eloa ja on pieni väripilkku olohuoneessa. Mä oon täysin tumpelo kasvien hoitamisessa ja parin kuukauden välein pitääkin tehdä visiittiä kukkakauppaan ostamaan uusia viherkasveja kuolleiden tilalle… Tekokasveilla ei kuitenkaan saa aikaan samanlaista fiilistä, joten oon tyytynyt tähän ratkaisuun, vaikkakin olisi kiva saada nauttia kasveista kauemmin kuin kuukausi yhteen menoon. Oon yrittänyt uudistaa ilmettä pienillä jutuilla, jotka saa kätevästi siirrettyä, mutta sanotaanko suoraan, että mulla on kova ikävä kunnon sisustamista. Mun haaveissa olisikin kolmio, jota pääsisin sisustamaan, mutta sen kokoiseen asuntoon on vielä muutama vuosi aikaa! Välillä on tuntunut siltä, että tilaa on ihan liian vähän ja kolmio olisi pienin asunto, jossa voisin asua. Jos olisi kolmio, niin tekisin siitä tyttömäisen vaatehuoneen, jossa kaikki vaatteet olisi esillä. Lisäksi majottaisin vieraat sinne, ostaisin pianon ja rakentaisin oman ompelupöytäni siihen huoneeeen. Tässä pienessä asunnossa kuitenkin vietetään varmaan siihen asti, että se oman kodin ostaminen on ajankohtaista ja aspilla on monia, monia kymppitonneja oottamassa. 

2 kommenttia:

  1. Ihania sisustusideoita! Vihree on kyl aika jännä valinta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Mäkin suhtauduin siihen aluksi aika varauksella, mutta oon alkanut tykkäämään siitä tosi paljon! Kotona on niin valkoharmaaseen painottunut sisustus, että vihreä on ihana väripilkku siihen vaaleuteen.

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)