maanantai 30. toukokuuta 2016

TÄN HETKEN MUSIIKKILEMPPARIT

IMG_9259



IMG_9174



IMG_9238



Tulin ennen aamuvuoron alkua jakamaan muutamat tän hetkiset lempparibiisit, joita oon kuunnellut aika paljon viikonlopun aikana. Viime viikolla mulla oli töitä 50 tuntia ja voin kertoa, että kyllä muuten väsytti lauantaiyöllä, kun pääsin vihdoin viikonlopun viettoon! Meinas jo tulla paniikki, kun ajastetut postaukset pääsi loppumaan, sillä en ehtinyt avata konetta koko viikon aikana, mutta tilanne on onneksi elvytetty. Lauantaiaamulla väsäsin siis muutamat postaukset valmiiksi ja olin loppuillan hoitamassa lapsia. Sunnuntaina pakkasin tavarat ja lähdin kotiin hakemaan lisää mansikoita pakkaseen. Oon syönyt mansikoita tauotta jo monta viikkoa, kunnes pakon edestä jouduin olemaan päivän ilman niitä. Ja vitsit, mitkä raivarit vetäisin täällä, kun oon niihin niin koukussa :-D Uusi viikko alkoi tänään ja jotenkin aika hullua, että ylihuomenna on kesäkuu. Tällä viikolla saan poikaystävän kolmen viikon kiinniolemisen jälkeen viimeistä kertaa lomille, jonka jälkeen se kotiutuu lopullisesti kahen viikon päästä. Aika on mennyt niin nopeesti ja tuun vielä kirjottelemaan lähempänä kotiutumista yhden armeijaan liittyvän postauksen, joten tulevat inttilesket, pysykää kuulolla! Nyt mulla ei kuitenkaan oo muuta kuin, että ihanaa viikkoa jokaiselle 

6 kommenttia:

  1. Huh mikä postaustahti, Noora! Jatka samaan malliin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tehnyt lähiaikoina tosi paljon postauksia ja oon nauttinut siitä, että sain kunnon draivin päälle. Siksipä on erityisen palkitsevaa kuulla vielä kommenttia, että siellä on huomattu muutosta ja tykätty siitä :-) Kiitos paljon, piristit päivää huomattavasti!

      Poista
  2. Noora kerro mulle miten saat tuon kuvassa oikealla puolella olevan kasvin pysymään hengissä?! :-D Luin jostain, että se on niin helppohoitoinen kuin vaan voi olla, mutta mun omani tiputtaa vaan lehtiä vaikka oon yrittäny pitää siitä extrahyvää huolta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ei mitään tietoa! Munkin tiputtelee aika paljon lehtiä, enkä koskaan muista kastella sitä :-D Mua kutsutaan kukkien tappajaks lähipiirissä, koska kaikki mulle ostetut kasvit kuolee ihan parissa viikossa...

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)