torstai 12. toukokuuta 2016

VIIME PÄIVINÄ OON

IMG_8141
IMG_8137
…syönyt aamupalaksi ensimmäistä kertaa itsetehtyä kookos-vanilja-puuroa. Aluksi se oli ihan superhyvää raikkaiden mansikoitten kanssa, mutta viimeisten lusikoiden kohdalla se ei ollutkaan ihan niin herkkua. Pitää koittaa ens kerralla uudestaan ja laittaa vähän vähemmän kookoshiutaleita, jos se auttaisi! Oon kyllästynyt kaikkiin tavallisiin aamupaloihin ja siksi oon yrittänyt kehitellä jotain tavallisesta poikkeavaa, jotta en jättäisi aamupalaa syömättä tylsien aamupalojen vuoksi. Erityisesti leipä tulee korvista ulos ja oon koittanut vältellä sen syömistä sen takia.

IMG_8166IMG_8151
…hakenut postista yhen mieluisan paketin, jossa oli vihdoin uusia treenivaatteita! Mulla oli aiemmin tasan yhdet treenihousut ja vaikka pärjäsin niillä ihan hyvin, niin kaipasin vaihtelua. Pakko muuten kehua toimitusaikaa, sillä Sportamoren paketti oli seuraavana päivänä perillä tilauksen tekemisestä, mikä oli iso plussa. Kaipaisin vielä muutamia värikkäitä treenihousuja ja eipä oo vaikea päättää, että mihin osoitteeseen tilaus lähtee. Mä oon aina vierastanut nettishoppailua, sillä oon tottunut siihen, ettei mun vartalotyypille löydy sopivia ilman kokeilua. Nyt oon kuitenkin terästäytynyt siinä, kun laitoin lisäksi vielä Elloksellekin jättikokoisen sisustustilauksen menemään. 

IMG_8175
IMG_8170
…laiskotellut koko vuoden edestä ja samalla yrittänyt vaihtaa herkut terveellisempiin versioihin. Pidettiin leffailta OC:n parissa ja siitä on tullut mun ehdoton lempparisarja, että vähän kauhistuttaa sen viimeisen tuottarin kattominen. Oon kyllä semmonen jänishousu, että toi sarja on mulle vähän turhankin raaka välillä, joka varmaan kertoo musta aika paljon, haha.. En vaan tykkää yhtään kattoa tappeluita, surullisia kohtia tai ilkeilyä - ja niitä toi sarja on kirjaimellisesti täynnä. 

4 kommenttia:

  1. mmm kookosvanilja kuulostaa taivaalliselle yhdistelmälle, vielä kun noi mansikat lisää päälle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa koittaa, jos tykkäät kookoksesta :-)

      Poista
  2. Oi, ihanan pirteän värisiä nuo tilaamasi treenivaatteet! Pitäisi varmaan klikkailla itsensäkin tuonne sportamoren sivuille..;) Tuo puuro kuulostaa myös super herkulliselta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä pirteet ja jaksaa lähteä salillekin vähän paremmin, kun on kivat vaatteet päällä :-) Tykkään muutenkin värikkäistä treenivaatteista tosi paljon, eikä tulisi mieleenkään pukeutua kokomustaan treenatessa, haha!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)