tiistai 14. kesäkuuta 2016

JÄNNITTÄVÄ VIIKKO EDESSÄ

IMG_8743
IMG_9667
IMG_8742
Tälle viikolle on suunniteltuna joka päiväksi jotain kivaa ohjelmaa, enkä meinaa saada unta jännitykseltäni! Huomenna mulla on palkkapäivä, joka on ihan extrasuuri tän kuukauden ylitöiden takia. Tein kaksi viikkoa 70-tuntisia työviikkoja ja pakko sanoa, että kyllä väsytti. Viimeisellä viikolla kaaduin sänkyyn ihan rättipoikkiväsyneenä ja vannoin, etten nouse sieltä koskaan, mutta nyt on  ainakin kunnolla shoppailurahaa. Ylihuomenna Joonas tulee lopullisesti kotiin armeijasta ja on ihanaa päästä nukkumaan sylikkäin pitkästä aikaa. Nukutaan varmaan jokainen yö yhessä, kun kerrankin siihen on mahollisuus. Perjantaina mulla on synttärit (ja meinaan haljeta jännityksestä, että mitä silloin tapahtuu ja kuinka mut yllätetään) ja sen lisäksi aloitan kymmenen päivän kesälomani. Lauantaina mennään mun serkun häihin ja on ihana nähdä sukulaisia pitkästä aikaa. Häät on aina olleet mun yksiä lempparijuhlia, joten ootan niitä innoissani. Sunnuntaina pakataan auto täyteen matkalaukkuja ja otetaan suunnaksi lentokenttä illalla. Siitä kolmen tunnin päästä istutaan luultavasti väsyneinä lentokentällä, matkalla Barcelonaa kohti. Koko viikolle on siis paljon ohjelmaa luvassa, enkä mä oo ees aloittanut pakkaamista!

Ihanaa viikkoa, nauttikaa 

6 kommenttia:

  1. missä oot töissä kun noin paljon töitä teet?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yhessä pienessä firmassa päätyönäni ja sivutyössä Mannerheimin Lastensuojeluliitossa sekä erikseen vielä lastenhoitajana :-D Tää oli poikkeusviikko, yleensä en tee ihan noin paljoa. Normaalisti teen 50-60 tuntia viikossa!

      Poista
  2. Kivoja juttuja edessä! ^^ Aikainen synttäri onnittelu ja muksaa lomaa! ♡

    ♡ Sini | myblog-bysini.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, en malttais oottaa loppuviikkoa enää sekuntiakaan! Kiitos paljon :-)

      Poista
  3. Kivalta kuulostaa! ♥ Hassun kuulosta, että olit noin varma että sut yllätetään, eihän se sitten ole niin kivaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle synttärit on ihan älyttömän iso juttu, joten sen takia meille on tullut tavaksi viettää niitä suuresti ja yllättää toinen jollain tavalla. Siksi mä ootan ihan innoissani, että mitäköhän mun pään menoksi on tänä vuonna keksitty :-D

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)