keskiviikko 8. kesäkuuta 2016

KUKKAHAMEESSA

IMG_8871
IMG_8894
IMG_8905
IMG_8916
IMG_8924
IMG_8929
IMG_8897IMG_8887
IMG_8927
IMG_8889
IMG_8888
Huh, mikä päivä takana! Vaikka oli maanantai, niin päätin silti olla tehokas ja pitää kivan päivän. Mä oon luonteeltani tosi mukavuudenhaluinen ja siksi voin helposti olla koko päivän kotona, tehden blogijuttuja aamusta iltaan. Osaan kyllä olla aikaansaava, mutta harvoin jaksan uhrautua sellaiseksi. Mun aamu starttasi viideltä herätykseen, jonka jälkeen söin aamupalaksi lempparimuroja. Kipitin puolen tunnin päästä bussiin ja vietin seuraavat kaheksan tuntia töissä. Kiipesin kerrostalon korkeimmalle parvekkeelle ja nautin siitä näystä: mä nimittäin rakastan korkeita paikkoja. Ne herättää mussa sellaisen fiiliksen, että pystyn mihin tahansa, kunhan uskon tarpeeksi kovaa. Töistä päästessäni kävin ostamassa kermaa, jotta pääsisin illalla tekemään lemppariherkkuani eli pavlovaa. Otin mansikat sulamaan, tein itelleni hamppareita päiväruuaksi ja laitoin Snapchatiin kuvan kananmunakennon kanssa ja kysyin, että tietääkö joku, mitä oon tekemässä... Tää on aika sisäpiirijuttu, sillä mua tiiviisti seuranneet tietää, että mä väsään pavlovaa joka toisena päivänä ja siksi ei ollut vaikeaa tietää, että mitäköhän mä oon leipomassa tällä(kin) kertaa. Tiskasin vihdoin koko tiskialtaan tyhjäksi ja vaikka se onkin mun inhokkipuuhaa, niin tällä kertaa hoidin sen parissa minuutissa pikavauhdilla. Siivosin koko kodin samalla, kun marenki kohosi uunissa ja mulle toi oli kyllä vuoden ahkeruuden huipentuma, sillä yleensä tuun töistä suoraan sänkyyn. Sen jälkeen sain viimein ilmoitettua työkkäriin muuttuneesta elämäntilanteesta ja nyt lysähdin sänkyyn nauttimaan elämästä, haha! Kello on nyt viisi ja mulla koittaa kohta nukkumaanmenoaika, enkä ees vitsaile :-D Oon aina mennyt aikaisin nukkumaan, mutta tiiättekö, nyt meen aiemmin sänkyyn kuin vauvat... Oivalsin, että menemällä ihan superaikaisin nukkumaan, jokaisesta päivästä tulee paljon parempi. Siispä mun nukkumaanmeno koittaa kahen tunnin päästä seittemältä ja voi, kun voisin sanoa sen olevan vitsi. Oon kuitenkin paljon positiivisempi tyyppi, kun saan kunnon yöunet aikaisiin aamuvuoroihin - ja töissäkin jaksan sitten näytää sitä hymyilevää hammasrivistöä. Ei varmaan tarvii kertoa, että joudun menemään aina yksin nukkumaan, kun toinen kömpii viereen joskus keskiyöllä, kun mä oon jo nukkunut viis tuntia :-D

12 kommenttia:

  1. ihana toppi, mistä se on ? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Topshopista :-) Tykkään siitä itekin paljon ja tarkotus olisi ostaa muutama samanlainen toppi ens viikolla, mutta eri värissä!

      Poista
  2. Ihana asu! Kukkahameet on kyl niin parhaita kesällä ja toi punertava toppi on niin täydellisen värinen! :)

    VastaaPoista
  3. Ihana kukkahame! ♥ ja hyvät yöunet kyllä kaiken a ja o, kyllä mullekin kelpais mennä nukkumaan kello seittemän illalla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, tarviin tosi paljon unta ollakseni virkeä. Jos oon väsynyt, niin muutun hiljaiseksi, kiukkuiseksi ja en saa mitään aikaiseksi :-D Kiitos!

      Poista
  4. Ihana asu ja ihana sinä, oot niin kuvauksellinen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, sun kommenteista tulee aina niin hyvä mieli :-)

      Poista
  5. Ihana asu! :) Näitä kuvia on aika vaikea kattoa, kun ne on niin hirveän isoja.. Ois kivempi jos kuvat ois ihan hitusen pienempiä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Aijaa, höh! Mun macbookilla ja iPhonella nää kuvat on just hyvänkokoiset, eikä ruutua joudu ollenkaan zoomaamaan. Millä laitteella sä luet tätä? Oot nimittäin eka, joka tulee sanomaan aiheesta :-/

      Poista
    2. Mä luen nää postaukset aina tietokoneella, yleensä hp.. Voihan se olla, että vika on vaan tässä jos muilla ei ole ollut samaa ongelmaa. :)

      Poista
    3. No sit en valitettavasti osaa oikein sanoa mitään, se voi olla paljolti kiinni näytön asetuksista. Jos muillakin on samaa ongelmaa, niin tottakai alan miettiä ratkaisua tähän :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)