torstai 30. kesäkuuta 2016

LYHYTSANAINEN MÖRRIMÖYKKY


IMG_0029
Heloou! Terkut näytön toisella puolella istuneelta mörrimöykyltä, jonka hiukset on kieltämättä aika kamalat näissä kuvissa. Lainasin fööniä kämppikseltä ja se olikin vähän tehokkaampi kapistus, jonka seurauksena mun hiukset näyttää turhankin pörheiltä ja ilmavilta. Sen jälkeen ne ei laskeutuneet kirveelläkään ja jouduin kulkemaan tälläsessä lookissa eteenpäin. Tällä hetkellä mä oon yksin kotona, kun kaveri lähti just kotiin meiltä. Päätin käyttää ajan hyödyksi ja syödä puolikkaan pavlovan yhdeltä istumalta, haha... Arki sujuu töissä käyden, eikä sisällä mitään erikoista. En oo muuten tainnutkaan asiasta suoraan mainita, mutta päätin hakea töitä vitsillä toukokuussa, vaikka mun piti aluksi hakea niitä vasta heinäkuussa. Lähetin hakemuksen kahteen paikkaan (kyllä, sen saman, jonka kopioin jokaseen työpaikkahakemukseen) ja samana iltana molemmista soitettiin, että pääsisinkö seuraavana päivänä haastatteluun. Menin haastatteluihin perätysten ja toisesta sanottiin heti, että sain paikan. 12 tuntia työnhakemisen aloittamisesta olin jo työllistynyt ja tää naurattaa mua ihan hirveesti :-D Mun piti vitsillä kokeilla, että kuinkakohan nopeesti työllistyn, jos laitan valmiita hakemuksia menemään. En tosiaan ehtinyt laittaa niitä kahta enempää, kun olisin halunnut vielä lomailla heinäkuuhun saakka. Nyt oon kuitenkin sitä mieltä, että parempi näin päin, sillä oon saanut paljon rahaa säästöön. Vähän kaipaisin jo pieniä muutoksia tähän nykytilanteeseen, mutta enää puolitoista kuukautta ja mun arki muuttuu kertarykäyksellä: lopetan työt, pidän kuukauden kesäloman (ja teen toivottavasti jonkun reissun ulkomaille) ja aloitan kaksi koulua sen jälkeen. Superkivaa! Mua kieltämättä vähän naurattaa tää mun jatkuva lomaileminen, mutta kun on tilaisuus siihen, niin miksen käyttäisi sitä hyväkseen. Muutenkin on mun mielestä ollut ihan mieletöntä, että oon pystynyt tekemään paljon sellaisia asioita lähiaikoina, jotka ei oo monelle mahdollisia. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)