lauantai 4. kesäkuuta 2016

TÄNÄÄN KUVATTUA

IMG_9526IMG_9634
IMG_9589
IMG_9541
IMG_9609
IMG_9581
IMG_9619
IMG_9525
IMG_9499
En oo ehtinyt koko viikkoon istumaan koneen äärelle, sillä oon painanut pitkää viikkoa töissä korvatakseni mun poissaoloja. Vielä ens viikolla pitäis jaksaa tehdä 13 tunnin työpäiviä ja sitten kaikki poissaolot olis mun osalta kuitattu! Oon lähinnä käynyt kotona vaan nukkumassa, syönyt leipää ja herännyt taas neljältä töihin. Eilen alkoi kuitenkin ansaitut viikonloppuvapaat ja olin niistä luonnollisesti aika innoissani. Ryntäsin kauppatorille ostamaan kaks litraa mansikoita, kävin kaupassa ostamassa herkkuja ja suuntasin kotiin. Lauantaina käytiin superhyvällä brunssilla aamulla poikaystävän kanssa, etittiin monta tuntia hyvää kuvauspaikkaa ja lopuksi saatiin kahdet asukuvat otettua. Tää oli taas niitä päiviä, kun kuvaamiseen meni paljon aikaa, mutta sellaista se joskus on... On kuitenkin kiva, että vierellä on niin kärsivällinen tyyppi, joka ei oo koskaan sanonut, ettei jaksaisi tulla ottamaan kuvia ulos. Nyt makoillaan sängyssä, kun en millään malttanut olla julkaisematta tänpäiviä kuvia tänne blogin puolelle, vaikka toinen hoputtaa mua ulos urheilemaan :-D Samalla kokeilin muuttaa kuvia suuremmiksi ja itseasiassa tykkään tästä paljon enemmän! Vielä pitäisi vähän tehdä muutoksia ulkoasun kanssa, kun banneri taitaa olla kolmatta vuotta vanha ja se riitelee nykyisen leveyden kanssa. Saa kuitenkin nähdä, että osaanko tehdä kovin kummoisia muutoksia, kun en oo tunnetusti hyvä erilaisten html-koodien kanssa. Toivottavasti saan kuitenkin jonkunnäköisiä uusia juttuja tänne, ennenkuin tuun seuraavalla kerralla postaamaan huomenna. 

Mitä tykkäätte uudesta kuvakoosta ja asusta?

2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ja tuo asu on myös tosi kesäinen ♥ Oon haaveillut jo jonkin aikaa tuollaisista korkkareista, saako kysyä mistä ne on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Tottakai saa, ne on Skopunktenista :-) Niissä on oikeesti keskellä tollainen samanlainen nahkaosa keskellä kuin bannerin mustissa kengissä, mut leikkasin sen irti.

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)