maanantai 6. kesäkuuta 2016

TUNNE MUT PAREMMIN

IMG_9655
IMG_9490
IMG_9235
IMG_9520IMG_9370
Mietin pitkään, että kuinka saisin luotua tänne vielä aidomman ja rehellisemmän tunnelman. Haluun antaa tähän blogiin paljon itestäni, näyttää mistä tuun iloiseksi ja kertoa, miten musta on tullut just tällainen. Päätin aloittaa postaussarjan nimeltään tunne mut paremmin. Uusi postaussarja käsittelee syvällisempiä aiheita ja tästä lähtien joka maanantaina ilmestyy uusi postaus aiheeseen liittyen. Tarkoituksena on puhua tabuista ja sellaisista asioista, jotka ei oo tyypillisempiä aiheita blogeissa. Haluun antaa niihin postauksiin kaikkeni ja tällä hetkellä oon siitä aika innoissani. Oon kirjotellut muutamia postauksia jo valmiiksi tähän postaussarjaan ja ne on käsitelleet rakkautta, läheisen sairastumista, yksinäisyyttä, mun matkahaaveita, parisuhdetta ja mun elämän tärkeitä hetkiä. Vaikka panostankin kaikkiin blogiteksteihin sataprosenttisesti, niin niissä panostus on kahdessasadassa. Mun mielestä oli kiva ajatus, että osaisitte odottaa joka maanantai ilmestyvän pidempää ja syvällisempää postausta. Sitä kautta mun blogissa olisi tietty rakenne ja sisällön tuottaminenkin helpottuu. Toivon kovasti, että tykkäätte ideasta ja toteutuksesta! Ensi viikon maanantaina starttaa ensimmäinen postaus, joten pysykää kuulolla :-) 

Jos teillä on mielessänne jotain aiheita, josta haluaisitte postausta tähän postaussarjaan, niin kommentoikaa ihmeessä! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)