torstai 2. kesäkuuta 2016

VIIKON PUHELINKATSAUS

IMG_0598
Täyttä rakkautta koko pieni huone  Verhot ja yks hylly vielä puuttuu, mut sen jälkeen alkaa olla valmista - joten kaverit, tulkaa kyläilemään!

IMG_0638
Tältä mä näytän, kun oon kotona: hiukset nutturalla, bikinit päällä ja oon levittäytynyt parvekkeen lämpöön. Ja voin paljastaa, ettei kauheesti tuu liikuttua tosta päivän mittaan, haha. Kuvassa näkyy muuten mun syntymämerkkiä, josta oon joskus aiemminkin puhunut. Se näyttää siltä kuin joku olisi pussannut sitä ja pikkusisko on siitä ihan järkyttävän kateellinen! :-D 

IMG_0484
Lopputuloksesta tuli ihanan valkoinen, mitä mä tavoittelinkin. Näitten paperipussien kanssa sattui pieni kömmähdys, sillä tilasin ne alunperin hyllyn päälle ja luulin niitä sellasiksi pieniksi pusseiksi. Olin jo palauttamassa näitä takaisin, kunnes keksin laittaa ne parvekkeelle. 

IMG_0697.PNG
Parin minuutin pikakuva, kun toisen oli pakko mennä tuijottamaan telkkarin eteen jotain kisoja… Sanotaanko suoraan, että mua ei vois vähempää kiinnostaa kattoa urheilua telkkarista ja musta se on vähän hölmöä istua kattomassa sitä nenä kiinni ruudussa. Vaikka urheilua vihaankin, niin mieluummin mä olisin ite pelaamassa kuin kattoisin sitä telkkarista. 

IMG_0747
Käydään tällä rannalla usein, sillä sen vesi on aina ihan uskomattoman kirkasta ja kauniin väristä. Vielä en oo uskaltanut käydä uimassa tässä lammessa, mutta ehkä juhannuksena… Ennen rakastin uida vedessä, mut nykyään oon liian mukavuudenhaluinen ja vilukissa. Tästä paikasta on tullut muutamia kyselyitä, mutta yksi tästä käytetyistä nimistä on Tiilitehdas. Enempää en osaa auttaa, sillä en tiedä onko kyseisellä paikalla ees osoitetta, kun sinne mennään pientä metsätietä pitkin. 

IMG_0756
Yhtenä päivänä mun alkoi tekemään mieli Britakakkua ja sellainen sitten oli pakko tehdä! Olin yksin kotona ja söin tästä puolet alle viidessä minuutissa, joten taisi olla aika hyvää. 

IMG_0470
Yksi sana tiivistettynä: 

IMG_0760
Note to self: käytä ens kerralla tuoreita mansikoita, niin lopputulos ei oo ihan niin vetelä. Pakkasessa oli pakastemansikoita, niin en millään raaskinut ostaa tuoreita. Pitää siis syödä ne äkkiä pois. 

IMG_0748
Tiilitehtaalla ottamassa aurinkoa maanantaiaamuna, kun paikalla oli ainoastaan kaksi muuta tyyppiä! Rakastan sitä, kun ranta on ihan tyhjillään ja ei oo huolta siitä, että häiritsis melullaan muita ihmisiä :-D

8 kommenttia:

  1. Siis wau, sul on kyl upee kroppa.. . :D <3 ihania kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, kiitos paljon :-) Oon siihen muuten tosi tyytyväinen, mutta vatsan suhteen käyn välillä uskomattomia vartalokriisejä.

      Poista
  2. Ihania kuvia! Itsekin olen ottanut paljon aurinkoa viime aikoina :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva kuulla! Auringonotto on kivaa, jos on tosi kovat helteet, mut muuten en kauheesti välitä siitä :-D

      Poista
  3. ihania kuvia <3 tykkään sun blogista kyllä muutenkin tosi paljon ja aina ihan innoissaan tulen lukemaan uusimmat postaukset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Piristit mun päivää, ihana lukea tällasta kommenttia :-) Kiva, että tykkäät!

      Poista
  4. Ihanan näköinen tuo lampi!

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)