lauantai 11. kesäkuuta 2016

VIIMEISETKIN RIPPEET

IMG_4886
IMG_6112
IMG_4968
IMG_6314
IMG_5459
IMG_4599
Löysin koneelta vielä muutamat otokset Balilta, joita en oo muistanut julkaista. Nyt, kun kaipaan kovasti ulkomaille, niin en voinut olla selailematta lomakuvia. Melkeen jo tunnen ihollani ton tukalan kuumuuden ja kostean ilmaston, jolta ei voinut välttyä. En oo koskaan ennen ollut noin kosteassa paikassa, jossa hiukset kihartui heti ulos astuessa, iho oli jatkuvasti märkä ja olo ei koskaan ollut kovin puhdas. Mun Balin reissustakin on jo yli neljä kuukautta ja aika tuntuu menevän kovaa vauhtia eteenpäin. Tuntuu jotenkin aika uskomattomalta, että mä oon oikeesti käynyt yhdessä sellaisessa kohteessa, joka ei oo ihan tavallisin lomavaihtoehto. Oon kovasti miettinyt, että minkä nimeäisin niin eksoottiseksi paikaksi, että voisin kuvitella meneväni häämatkalle sinne. Kovasti oon kiinnostunut tällä hetkellä Seychelleistä, Madagascarista, Fidzistä, Mauritiuksesta ja Bora Borasta. Mua kiehtoo nimenomaan sellaiset lomakohteet, jotka ei oo tyypillisimpiä vaihtoehtoja ja sellaiset, joissa suurin osa ihmisistä ei oo koskaan käynyt. 

2 kommenttia:

  1. Oi mitä lomakuvia, jos en ois täällä aasiassa itekin nyt niin sanoisin että tuli matkakuume :D Haluisin itekin päästä käymään Balilla joskus! Siis täällä Sri Lankassa on toi ihan sama juttu että on jatkuvasti kosteuden ja kuumuuden takia vähän sellanen nihkeä olo! Inhottavaa kun se suihkunraikas tunne kestää joku 10 min :D

    Life as I know it - Milla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, voin niin samaistua suhun! Mä taas haluisin käydä hirveesti Sri Lankassa, kun siitä pääsee helposti kaikille eksoottiselle pienille saarille :-D

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)