perjantai 1. heinäkuuta 2016

27 POSITIIVISTA ASIAA JUST NYT

IMG_0703
1. Pääsen aikaisin nukkumaan, joka tarkoittaa sitä, että herään virkeänä huomenna. Ei oo mitään parempaa!

2. Mun vaatekaappi on saanut lisää väriä ja tällä hetkellä punaisia vaatteita on niin paljon, ettei niitä tarvii enää koskaan ostaa lisää. Voisinkin ottaa siitä kuvan, haha...

3. Huomisaamuksi on valmiina kookospuuroa, eikä tarvii kuin heittää marjoja sen päälle ja syödä. Rakastan raikkaita aamupaloja, sillä oon ihan kyllästynyt leipään.

4. Näin tällä viikolla Ansua ja siitä jäi tosi hyvä fiilis. Oon niin kiitollinen, että mun elämässä on niin ihana tyyppi! 

5. Tänään on perjantai, mikä tarkoittaa sitä, että enää huomenna on töitä ja sitten pääsen nauttimaan viikonlopusta. Teen siis kuusipäiväistä työviikkoa toistaiseksi.

6. Pidän sunnuntaina synttärikahvit sukulaisille 20 ikävuoden kunniaksi. On kiva näyttää tätä asuntoa, kun he ei oo käynyt tässä asunnossa koskaan. 

7. Uusien asioiden suunnitteleminen ja reissujen miettiminen vakavissaan. Mä varmasti elän odottamista ja jännittämistä varten. 

8. Se, kun on puhtaat hiukset ja näyttää ilman meikkiä hyvältä. Tätä tapahtuu harvoin ja ehkä siksi siitä tuleekin niin hyvä mieli.

IMG_0433
9. Palkkapäivä on taas parin viikon päästä ja aion laittaa sen kokonaan säästöön. Säästäminen on yksi mun lempparijutuista, kuten myös tuhlaaminen. 

10. Kun väsyneen päivän jälkeen saa kääriytyä suihkunraikkaana lakanoihin. Ah, silloin on niin kaikkensa antanut olo.

11. Suklaamansikat, mansikkapuuro, mansikkakarkit... Mä voisin jatkaa tätä listaa tuhansilla mansikkaherkuilla, mutta uskon teiän ymmärtäneen pointin.

12. Uusi ihana keltainen hame, johon oon rakastunut. Se on mun ainut värikäs hame tällä hetkellä ja tällaisia väripilkkuja pitäisi saada ehdottomasti lisää.

13. Kermakarkit, joita oon syönyt viimeksi pari vuotta sitten. Samoin nekuista tulee ihan lapsuus mieleen, kun mun isovanhemmat osti niitä mulle. 

14. Jääkaappi on täynnä ruokaa, kun käytiin just kaupassa. On niin kiva, että on erilaisia vaihtoehtoja aamupalalle eikä vain yhtä vaihtoehtoa.

15. Syyskuussa saan tilille ison summan vakuutuksesta, joka kattaa mun tulevat koulumaksut. Oon iloinen, ettei mun tarvii maksaa niitä ite, vaan rahat tulee valmiina. 

16. Kirkas, värikäs ja monipuolinen instagramfeed. Mulle on tärkeetä, että kuvat sopii toisiinsa ja on tarpeeksi valoisia. Sellaset feedit on mun lemppareita.

17. Mun yömekko, jossa on silkkiä, pitsiä ja sen vartalonmyötäinen malli on kuin mulle tehty. Voisin käyttää sitä päivittäin, ellei sen kanssa olisi kesällä niin kuuma.

18. Edellisestä vastauksesta voikin päätellä, että mä rakastan kauniita alusasuja ja ylipäätänsä alusvaatteita, joissa tuntee ittensä seksikkääksi. 

IMG_0354
19. Weheartin selaamisen aiheuttamat nostalgiat monen vuoden takaa. Joskus pienempänä mä en muuta nettisivua selannut yhtä innokkaasti kuin tätä. 

20. Pitkäaikaisten bloggaajien vanhojen blogitekstien lukeminen, mikä herättää monet muistot mieleen. Erityisesti Annika-O:ta oon seurannut pitkään.

21. Evan & Manun biisien kuunteleminen, sillä ne on ihan superhyviä! Haluaisin joskus päästä niitten keikalle, siinä on kyllä ihana pariskunta.

22. Kun tulevan viikon ohjelma on just sellainen kuin haluaakin. Rento, mutta hieman tekemistä sisältävä viikko on parasta.

23. Aikaisin kotiin pääseminen töistä. Pääsen aina töistä puoli kolmelta ja silloin on vielä pirteä tekemään töitten jälkeen asioita. 

24. Sairaan iso rusketusraja, joka näyttää siltä kuin mulla olisi alusvaatteet päällä. Oikeasti oon ollut vaan niin vaalea bikineitten alta, haha.

25. Kun migreenilääke auttaa nopeasti kipuihin. Näin ei todellakaan aina oo, joten siksi sitä arvostaa todella paljon. 

26. Kehut ja kommentit lämmittää tosi paljon mun sydäntä. Tykkään mielettömän paljon saada palautetta kaikesta. 

27. Uusi, kiva työkaveri. Ollaan höpötetty päivittäin ja naurettu vatsat kippurassa hölmöille jutuille. Päivistä tulee niin paljon parempia, kun voi jutella samalla.

4 kommenttia:

  1. ois helpompi lukea, jos fontti ois vähän isompaa ja riviväli ois suurempi! meinaa mennä melko tiiviiksi teksti :-) kiva postausidea! positiivisia viboja :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katoin jo julkaisuvaiheessa, että onkohan vähän liian tiiviistä tekstiä, mut tietääkseni bloggerissa ei saa muutettua rivinväliä. Laitoin nyt kuitenkin välilyönnit jokaisen kohdan väliin, vaikka se näyttääkin vähän hölmöltä :-D Kiva, kun tulit sanomaan! Musta on ihanaa kuulla postauksien "virheistä", jotta voin kehittyä ja korjata postauksia paremmiksi. Monesti myös saattaa käydä niin, että lukijat lukee eri selaimella ja siksi ulkoasu on ihan erilainen kuin mun koneella. Kiitos paljon :-)

      Poista
  2. Mitä teet työksesi tällä hetkellä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon päättänyt, etten haluu enää tuoda näitä juttuja blogiin, ainakaan toistaiseksi. Tällä hetkellä on sellainen tilanne, että haluun pitää yksityisyydestäni aika tiukasti kiinni. Pahoittelut, mutta toivottavasti ymmärrät :-) Kahen viikon päästä on tulossa postausta, joka liittyy aiheeseen, ja jossa avaan tilannetta vähän enemmän!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)