lauantai 16. heinäkuuta 2016

BLOGIMIITISTÄ KIINNOSTUNEITA?

IMG_1334
IMG_1352
IMG_1340
Mä oon voivotellut aika kauan, miten kiva olisi nähdä muitakin bloggaajia. En oo aiemmin nähnyt ketään bloggajia netin ulkopuolella, mutta nyt päätin ryhdistäytyä. Haluunkin järkätä jonkun pienen blogitapaamisen, johon on tervetulleita kaikki halukkaat, joiden kanssa ollaan vaihdettu kommentteja! Päivämäärä on vielä ihan auki, mutta tarkoituksena on, että saataisiin sovittua kaikille sopiva päivämäärä. Tapaamispaikkana voisi olla Helsinki, Tampere tai Turku :-) Muutamat tytöt laittoi viestiä jo snäpin kautta, mutta kaikki halukkaat pääsee ehdottomasti mukaan, kunhan rohkenee laittaa kommenttia tähän boksiin. Toivottavasti saataisiin joku ilta sovittua lähiaikoina, kun voidaan kaikki istua saman pöydän ääreen juttelemaan!

Nyt siis kommentteja kehiin, täällä oottelen niitä innoissani 

4 kommenttia:

  1. Mua ainakin kiinnostaisi tavata blogimiitin merkeissä! :) Helsinki ois mulle otollisin paikka mutta enköhän pysty muuallekin lähtemään! :) Turussa on tullut muutenkin suht vähän pyörittyä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, kiva kuulla! Meitä on nyt yhteensä viis kasassa ja laitan sulle myöhemmin viestiä, kun tiedän vielä muista osallistujista :-)

      Poista
  2. Oon nyt niin myöhässä tän kanssa, mut täällä olis kanssa yks kiinnostunut! :-) Ois huikeeta päästä viettää aikaa samasta asioista kiinnostuneiden tyyppien kanssa! Mulle sopivin paikka olisi Tampere kun sinne kerran muutetaa, mutta Turku tulee hyvänä kakkosena! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahdut vielä hyvin mukaan, jos päivämäärät sopii yhteen :-) Kiva, kun laitoit viestiä!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)