torstai 21. heinäkuuta 2016

MANSIKKARIIPPUVUUS

IMG_0341
IMG_0349
IMG_0338
IMG_0351
IMG_0339
Niin kauan kuin mä muistan, niin oon ollut hulluna mansikoihin. Oon aina sanonut, ettei mulle tarvii tuoda kukkia ilahduttaakseen, vaan tuoreita mansikoita. Ei oo vaivaa tai sydänsurua, johon ne ei auttaisi. Oon kasvanut mansikkapellon vieressä, nyppinyt niistä rikkaruohoja ja syönyt niitä enemmän kuin saisi syödä. Tällä tarkoitan sitä, että oon (tietenkin) sairastanut addiktioni takia mansikkakuumeen, jota en kyllä haluais kokea uudestaan. Se on ikäänkuin ruokamyrkytys, mutta voimakkaampi. Se tulee silloin, jos syö enemmän mansikoita kuin ihmiskeho pystyy kestämään. Silloin vannoin, etten enää koskisi mansikoihin. Mutta seuraavana päivänä olin taas pää puskassa, ettimässä muutamaa litraa leffaherkkuja. Oon ihan totaalisen koukussa niihin, sillä ne on niin hyviä. Koko perhe tietää mun mansikkahulluudestani ja arvaatteko, että mitä sain heiltä synttärilahjaksi? Ihan jättikokoisen astian, joka oli täynnä mansikoita. Söin ne yhdessä illassa, ajoin kotiin ja pyysin lisää.

Ehkä tää tiivisti mun rakkaussuhteen niihin. 

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Ne oli ihan sairaan hyviä, vitsit pitää varmaan tehdä niitä tänään iltapalaksi :-D

      Poista
  2. Mansikat on niin hyviä ♡♡♡ Ja noi tossa kuvassa on varmaan ihan herkkua :) Viime kesänä söin ihan hirveesti mutta en tiedä miksi nyt en ole! Pitää käydä ostaan laatikollinen torilta ^^

    ♡ Sini | myblog-bysini.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Haha, täytyy korjata asia pikemmiten ;-)

      Poista
  3. Todella herkullisen näköinen mansikkavarras, mansikat on niin hyviä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täysin samaa mieltä, yllättäen :-D

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)