lauantai 30. heinäkuuta 2016

MILTÄ MUN VAATEKAAPISSA NÄYTTÄÄ

Vaatekaappia siivotessani sain päähänpiston tehdä postauksen siitä, että miltä siellä oikein näyttää. Kaikki siellä olevat vaatteet on käytössä, sillä jos en käytä jotain vaatetta hetkeen, niin laitan sen eteenpäin. Haluun mun vaatekaapin olevan käytännöllinen ja siksi siellä on ainoastaan näin vähän vaatetta. Tuntuu, että kaikilla muilla olisi kaikki vaatekaapit täynnä vaatteita, mutta mulla ne mahtuu kaikki alahyllylle. Hyvä, jos poikaystävälläkin on enemmän vaatteita kuin mulla.. Mut mennään asiaan!

IMG_2025
IMG_2041
IMG_2047
Tässä on mun kaikki housut, jotka löysin vaatekaapistani: neljät siniset farkut, kahdet mustat ja yhdet valkoiset. Vaikken ookaan mikään farkkutyttö (ja oikeestaan oon sitä mieltä, ettei ne imartele mun vartaloa ollenkaan), niin ne on silti hyödylliset täällä kylmässä Suomessa. En edes muista, milloin viimeksi oisin pukenut farkut jalkaan, sillä viihdyn paremmin sääret paljaana! Edellinen kerta taisi olla muutamia kuukausia sitten, mut eiköhän syksyn tullen näitäkin tuu pakosta vedettyä päälle. Mun kaikki kuvissa olevat farkut on joko Bikbokista tai Bershkasta, mutta oon pienentänyt kaikki vielä itelleni istuvimmiksi. Koska en oo mikään housujen suurkuluttaja, niin oon tähän pieneen kokoelmaani hyvin tyytyväinen ja voin sanoa, etten tarvitse enempää.

IMG_2064
IMG_2061
IMG_2063
Nyt teillä varmasti heräs ajatus, että mihin mä sitten pukeudun, niin hameisiin. Tässä on mun kaikki hameet ja haluaisin niitä superpaljon lisää! Mulla on 14 hametta, mutta ainoastaan yksi värikäs hame. Mä rakastan värejä, mut harvoin löydän kunnon väripilkkuja vaatekaappiini, vaikka ulkomaillakin yritän aina tehdä löytöjä. Joten mulla on kokoajan haku päällä, että saisin hamekokoelmastani täydellisen, värikkäämmän ja käytännöllisemmän. Mun lemppareita on ehdottomasti kynä- ja nappihameet, sillä kumpikaan ei oo liian tyköistyviä. Tykkään enemmän löysemmistä hameista, jolloin ei tuu sellaista yleisilmettä, että olisin matkalla baariin aamuysiltä :-D Haluun, että hameet käy hyvin arkeen ja juhlaan, eikä mulla taida olla kuin kaksi kireämpää versiota näistä. 

IMG_2066
IMG_2069
IMG_2087
Toppeja mun on helppo ostaa, sillä niitä harvemmin täytyy pienentää kaupasta ostettaessa, joten näitä mulla on vaatekaapissa ehdottomasti eniten. Viimisen kuvan topit on mun lemppareita, sillä naruolkaintopit on mun mielestä kauniita, naisellisia ja sopii ihanasti sirolle vartalolle. Lisäksi crop topit on suuressa käytössä hameitten kanssa. Muuten oon ihan tyytyväinen mun toppeihin, mut väriä kaipaisin (näihinkin) lisää! Zarasta ja Topshopista löytyy kivoja toppeja, jotka on helppo yhdistää melkeinpä mihin tahansa. Pitkähihaisia paitoja mulla taitaa olla ainoastaan viis ja ne onkin olleet ostoslistalla vaikka kuinka pitkään, kun en oo löytänyt mieleisiä. 

IMG_2117
IMG_2122
Ja mitä tulee neuleisiin, niin mä tarviin niitä lisää. Mun kaikki neuleet on about viis vuotta vanhoja ja väreinä ainoastaan valkoinen sekä harmaa... Ei paljoa oo valinnanvaraa, että minkäköhän pukisi päällensä! Kaipaisin kovasti paksuja neuleita, jotka on jo sellaisinaan näyttäviä ja lämmittäis tällaista vilukissaa talvisin. Erityisesti keltainen, vaaleanpunainen, vaaleanlila olis kivoja värejä.

IMG_2105
IMG_2101
IMG_2103
Viimeisenä vuorossa olis mun mekot ja niitten näkeminen nykyään naurattaa. Ostin yhdellä reissulla muutaman punaisen mekon, kun en muistanut, että mulla oli niitä kotona niin paljon. Kun kasasin ne kaikki henkareille, niin meinasin pudottaa silmät päästäni: 10 punaisen sävyistä mekkoa?! Nyt yritän vältellä sitä väriä parhaani mukaan, jotten vahingossakaan enää ostaisi mitään siinä sävyssä. Mekot on niin ihanan helppoja vetäistä päälle kiireessä ja silti näyttää hyvältä. Kauhulla odotan sitä päivää, kun mun pitää viedä nää kellariin oottamaan seuraavaa kesää. Oon niin mekko- ja hametyttö, että kerran jopa mun työnantajani poika kysyi, että enkö omista ollenkaan housuja... Mun mielestä se kertoi kaiken oleellisen mun pukeutumisesta.

Tiivistetysti voi sanoa, että mun asut koostuu aina joko mekosta tai hameesta naisellisen topin kanssa. 

2 kommenttia:

  1. Tämä oli todella mukava postaus, sillä itseäni kiinnostaa aina muiden vaatekaappien sisällöt :D Sun vaatekaappi näyttää todella toimivalta ja sopivan kokoiselta :) Hameet ja mekot on kyllä ihan parhaita ja helppoja arkeen sekä juhlaan! Itse käytin aiemmin myös niitä kokoajan ja kerran laitettuani housut sain ystäviltä ihmetystä... Nykyään löydettyäni paremmin housuja olen niitä käyttänyt kaikkien niiden vuosien edestä, jolloin ei sopivia löytynyt :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes, kiva kuulla! Tällaisten postausten kanssa on nimittäin niin arpapeliä, että ketkä lukijat tykkää ja ketkä mieluummin skippais tän postauksen :-D Oi vitsit, oot onnekas, jos sulle käy sekä housut että mekot. Mä tyydyn näyttämään hyvältä vaan toisissa ja kärsin aina alemmuuskomplekseja, jos joudun kylmän ilman takia laittamaan farkut jalkaan :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)