lauantai 9. heinäkuuta 2016

MÖKKEILYÄ

IMG_1246
IMG_1221
IMG_1250
IMG_1287
IMG_1259
Ajettiin perjantaina mun ikiomalle mökille, ihan veden rannalle. Sain sen viime vuonna ylppärilahjaksi iskältä, enkä oo ehtinyt käymään siellä tänä kesänä kertaakaan. Nyt tuli kuitenkin sopiva päivä, kun en ollut töissä illalla, joten jäätiin yöksi lauantaiaamuun asti. Saunottiin kolmestaan mun pikkusiskon kanssa, pelattiin kyykkää (se oli lapsuudessa mun lempparihetkiä, kun pelattiin koko kylän voimin sitä), käytiin veneilemässä, syötiin grilliruokaa ja kerättiin suoraan omasta pellosta mansikoita. Mä olin ihan kokonaan unohtanut, että kotikotona mansikoita tulee heinäkuussa, sillä muistin niitten kypsyvän vasta elokuun alusssa... Harmitti, kun menetin parhaan sadon! Lauantaiaamuna jatkettiin vielä hetki kyykän pelaamista, kunnes meiän oli aika suunnata takaisin omaan kotiin. Ruokakaupassa käymisen jälkeen oon istunut koneella postauksia väsäten ja nyt oon valmistautumassa takaisin töihin. En oo koskaan ollut kovin festarityyppiä, mutta nyt kun kattelen muitten instagramkuvia Ruisrockista, niin tekisi kyllä mieli mennä mukaan :-D Jos jotain positiivista koitan kuitenkin aatella, niin säästinpähän muutaman satasen, kun rahanmenoa on ollut lähiaikoina liian paljon. Ehkä ensi vuonna täytyy miettiä asiaa tarkemmin ja varata liput kolmeksi päiväksi! 

4 kommenttia:

  1. Oi kuulostaa niin ihanalle ja rentouttavalle! :) Vähänkö huippua et sulla on oma mökki?! Ihana kesätunnelma näissä kuvissa <3

    VastaaPoista
  2. Onko tossa siis omaa merenrantaa ollenkaan? Mietin vain, kun näyttää ihan joelta :) Kauniita kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, toi kuvassa oleva on haarautunut pieni joki :-D Meri on vasemmalla puolella.

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)