tiistai 19. heinäkuuta 2016

POSITIIVISUUTTA TÄHÄN PÄIVÄÄN

IMG_1072
IMG_0581
IMG_1235
IMG_1331
IMG_1310
IMG_1316
♥ Syksyn tuleminen jännittää mua kovasti, sillä suunnitelmat sen osalta on ihan auki! Koko ajan on sen vuoksi jännittynyt fiilis, kun en tiedä yhtään, että mikä mua silloin oottaa. 

♥ Ei olla vietetty poikaystävän kanssa kunnolla aikaa hetkeen, joten pyhitetään tää viikonloppu meille kahdelle. Perjantaina varataan saunavuoro, lauantaina lähdetään pienelle kesäretkelle muutaman tunnin päähän (jos vettä ei tuu kaatamalla..) ja sunnuntaina käydään mökillä. 

♥ Käytiin yhtenä päivänä keräämässä koti täyteen luonnonkukkia ja niitä oli sen jälkeen kirjaimellisesti joka puolella: eteisessä, keittiössä, makuuhuoneessa ja olkkarissa. Harmi vaan, ettei ne säily päivää kauempaa nätteinä.

♥ Treffaan perjantaina mun lemppariystävääni töitten jälkeen. Siinä on kuulkaa sellainen ystävä, joka on seissyt mun rinnalla jokaikisena päivänä, vaikka olis ollut kuinka myrskyisä päivä tahansa. En voi ees sanoin kuvailla, miten tärkeää ja inspiroivaa seuraa tää tyttö on! Oot rakas. 

♥ Enää 41 päivää Los Angelesiin. Mun säästöpurkissa on vasta muutama satanen, joten säästämistä kyllä riittää. Sillä ei kovin pitkälle pötkitä, kun ruokiinkin uppoaa jo aika paljon rahaa.

♥ Löysin kolme hyvää kirjaa, jotka ostin matkalukemiseksi. Säästän niitä pitkille ajomatkoille tai tylsyyden varalle, enkä siksi halua lukea niitä vielä. Tykkään tosi paljon lukea (varsinkin, jos kirja on mukaansatempaava, eikä sisällä väkivaltaa), mutta harvoin tartun kirjaan koneen sijasta. Pitäisi tehdä sitä ehdottomasti useemmin. 

♥ Positiivinen ja negatiivinen juttu: mun keho ei taida kestää tavallista maitoa ja siksi oon ollut jo pitkään tavallista turvonneempi. Kun hoksasin sen edellispäivänä, niin kaikki vatsakivut hävisi. Ikävä juttu se on siinä mielessä, että mun kaikki lempparijutut sisältää maitoa ja laktoositon maito on ihan kamalan makuista :-D En taida tottua siihen koskaan... 

♥ Kävin tänään ihan sattumalta yhdessä upouudessa talossa töiden takia ja se oli tismalleen sellainen, mitä mä oon unelmataloltani uskaltanut haaveilla: valkoinen kivitalo, överillä parvekekerroksella, avarilla huoneilla ja vastavalmistunut. Se loi muhun uskoa, että vielä jonain päivänä mullakin on sellainen koti (ja puolen miljoonan asuntolaina, haha). 

4 kommenttia:

  1. Kokeile hyla maitoa, jos uppois paremmin :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää kokeilla, vaikka epäilykset onkin suuret :-D Laktoositon oli niin makeeta, ettei se maistunut yhtään hyvältä!

      Poista
  2. ❤❤❤ voi samat sanat kuules!!!

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)