perjantai 22. heinäkuuta 2016

PUHELINKATSAUS HEINÄKUULTA

PicMonkey Collage
Whiii, nyt on taas joku kiva juttu, mikä auttaa jaksamaan arjen läpi! // Käytiin ekaa kertaa Pub Niskassa ja pakko sanoa, etten mä kyllä ymmärtänyt, mikä noissa on sen kaiken hehkutuksen arvoista. Mieluusti käyn meiän omassa lähipizzeriassa jatkossakin :-D // Suunnittelemassa reissua näitten annosten ympärillä. Ensin ei saatu varattua hotellia ja sen jälkeen lentojen varaamisessakin tuli ongelmia. Onneksi on nyt kaikki tärkeimmät hoidettu, enää Estan hakeminen puuttuu ja me ollaan valmiita lähtöön. // Käytiin perheen kanssa kattomassa Vaahteramäen Eemeliä kesäteatterissa, kuten pienenä oli aina tapana käydä. 

PicMonkey Collage
Tuun tästä kuvasta niin hyvälle mielelle, sillä siinä on tiivistetysti kaikki, mitä mä elämältäni toivon. Haha, vitsi vitsinä! // Menossa syömään, kun oli niin hirvittävän kova nälkä. // Serkun häissä muutama viikko sitten oli niin ihana koristelu ja tunnelma. // Mun synttäri-illallisella Mamissa, josta olikin muutama postaus sitten juttua.

PicMonkey Collage
Tällaisen synttärikakun sain eteeni, kun oli aika täyttää pyöreitä. En voi vieläkään uskoa, että Joonas teki ton kokonaan ite, sillä en oo koskaan mieltänyt sitä hyväksi leipuriksi. Näköjään se on! // Puhalsin yhtenä päivänä varmaan kolmekymmentä ilmapalloa huvin vuoksi, mutta kaikki muut hajosi näitä lukuunottamatta. // Legendaarista kyykkää, jota oon pelannut pienestä pitäen. Vähän kuin mölkkyä, mut isommilla keiloilla. // Veneilemässä perheen ja Joonaksen kanssa meiän mökkiviikonloppuna.

PicMonkey Collage
Pieni päivänsäde! // Tää iso terassi on mun lempparikohta mökillä. Tossa rakennuksessa on sauna ja makuuhuone yhdistettynä. // En voi olla keräämättä marjoja, kun meen kotikotiin kesällä. Meillä on piha täynnä vadelmia, viinimarjoja, mansikoita, karviaisia ja vaikka mitä muuta. Yleensä lahjon pikkusiskon auttamaan mua, mut tällä kertaa mulla oli sopivasti poikaystävä mukana ;-) // Mun jalat on aina olleet sellaiset, ettei niihin tartu aurinko millään. Sääret hehkuu vitivalkoisena ympäri vuoden, enkä tiedä miksi.

2 kommenttia:

  1. Ihanan kesäisiä kuvia :) Ja vitsit, kuinka suloisia nuo ilmapallot on!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :-) Haha, ne toi kyllä piristystä parvekkeelle!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)