keskiviikko 27. heinäkuuta 2016

PUOLESSA VÄLISSÄ VIIKKOA

IMG_1830
IMG_1990
IMG_1818
IMG_1498
Mun niskat on olleet jo pari viikkoa niin jumissa, että sen ajan oon viettänyt migreenin parissa. Joinain päivinä kipu on ollut pahempi ja joinain vähän parempi. Poikaystävä on hieronut mua joka ilta, sillä ne jumit ei oo meinanneet millään aueta. Tänään kuitenkin nielin piheyteni ja marssin kolmen vuoden tauon jälkeen hierojalle vajaaksi tunniksi. Luulin, että sen jälkeen mulla olisi vapaampi fiilis ja kivut olisi tiessään, mutta rehellisesti sanottuna en huomaa minkäänlaista muutosta, vaikka miespuolisella hierojalla olikin kovat otteet käytössään. Pitää vielä tarkkailla pari päivää, että jos huomaisin jonkinlaista parannusta asiaan! Kotiintullessa mua ootti parvekkeelle pystytetty illallinen ja oli ihanaa työpäivän jälkeen istua syömään ulos. Nyt oon ihan väsynyt ja selailen omistusasuntoja netistä. Se on mun mielestä niin hauskaa, sillä rakastan kurkistaa ihmisten asuntoihin ja nähdä, että millainen sisustusmaku muilla on. Lisäksi ne kaikista kalleimmat asunnot on niin hienoja, että mun sisäinen haaveilijatyttö herää aina eloon ne nähdessään. Niitten miljoonakämppien selaaminen on vaan niin koukuttavaa, sillä useissa on tosi mielenkiintoset ratkaisut sisä- ja ulkopuolella taloa. Ehkä vielä jonain päivänä mäkin voin kutsua kaverit kylään valkoiseen, supermoderniin kivitaloon ja pitää illalliskutsuja siellä... 

Nyt mä suuntaan kuitenkin pikkuhiljaa nukkumaan, sillä vielä pitäis saada energiat riittämään loppuviikoksi. Hyvää yötä!

2 kommenttia:

  1. Pyörittele käsiä ja hartioita, se voi auttaa :) itse käytän myös tiikeribalsamia kipeisiin hartioihin ja voin sanoa että ihana ihme"lääke" joka todellakin auttaa vaikka haiseekin hirveälle :D en kyllä tiedä saako tiikeribalsamia mistään enää, kannattaa käydä läpi apteekit, luontaistuotekaupat ja nettikaupat läpi! Voi olla että kallista tavaraa tuo on mutta riittoisaa myös :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon koittanut, mut mikään ei auta. Kaikki, missä liikutetaan käsiä, aiheuttaa migreenin ja se taas aiheuttaa tulehtuneen niskan... En voi siksi harrastaa liikuntaa ja salijututkin tössäs aikoinaan siihen :-/ Tosta tiikeribalsamista en oo kuitenkaan aiemmin kuullut, joten kiitos sen vinkkaamisesta!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)