perjantai 8. heinäkuuta 2016

REISSUSUUNNITELMISTA

IMG_0994
IMG_1031
Mun ei pitänyt enää tänä vuonna tehdä yhtään uutta reissua, vaan Barcelonan matkan piti olla viimeinen. Mulla oli kuitenkin kuukauden kesäloma töiden ja koulun välillä, enkä voinut olla käyttämättä sitä hyväkseen. Ylipuhuin mun parhaan reissukamun (eli tietysti Balin matkaltakin tutun Anniinan!) mukaani ja yhdessä ruvettiin miettimään, että mikä olisi paras kohde matkustaa elokuun lopussa. Pikaisen etsimisen tuloksena saatiin selville, että Aasiassa olisi silloin sadekausi, joten se piti jättää kokonaan kohdemaan ulkopuolelle. Haluttiin pois Euroopasta ja sitten puhe kääntyi pikkuhiljaa maanosaan, jossa oon käynyt viimeksi kaksi vuotta sitten. Silloin vietin kesälomani Jenkeissä ja koin ihan aitoa fiilistä siellä, kun asuin paikallisten keskellä koko parin kuukauden lomani ajan. Mä olin tosi avoin matkakohteille ja kun Anniina kertoi halunneensa päästä Amerikkaan, niin päätös oli aikalailla siinä. Me ollaan tosiaan menossa ensi kuussa Los Angelesiin muutamaksi viikoksi ja voi vitsit, että jännittää! Ihanaa, kun tää matka tuli niin lyhyellä varoitusajalla, ettei jouduta oottelemaan kuukautta pidempään. Oon niin innoissani, että pääsen Six Flagsiin, Hollywoodiin, shoppailemaan, rantalomalle ja kokemaan mielettömiä asioita siellä ollessa. 

Ei kauheesti tutkittu matkakohdettamme etukäteen, joten kaikki vinkit on tuttuun tapaan enemmän kuin tervetulleita. Mä kerkesin just elvyttää tilini Barcelonan jäljiltä, kunnes koko säästötili meni tähän reissuun ja tulevat palkat menee luultavasti myös Losin juttuihin. En kuitenkaan kadu tippaakaan tän hetkistä elämäntyyliä, vaikkei mitään jääkään säästön. Kyllä matkustaminen on se asia, jota on tehtävä nuorena ja virkeenä, kun mikään ei sido sen enempää pysymään paikoillaan! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)