tiistai 5. heinäkuuta 2016

TÄLTÄ VIIKOLTA

IMG_1119
IMG_1056-001
IMG_1038
IMG_1204-001
IMG_1067
Oon ollut viime päivinä tavallista energisempi ja aktiivisempi, sillä yleensä oon töiden jälkeen ihan väsynyt. Nyt oon säntäillyt myöhään illalla heittämään talviturkkia viereiselle uimarannalle, järkännyt meillä synttärikahveja vähän myöhässä, tanssinut suojateiden yli, käynyt shoppailemassa koulujuttuja, maistellut Pub Niskan paljonkehuttuja pizzoja ja nauttinut kesästä. Oon hihkunut riemusta, sillä löysin Barcelonasta kuvassa näkyvät jutut ja mun vaatekaappi alkaa pikkuhiljaa saada väriä ympärilleen. Yhtenä iltana mä puhalsin kolmekymmentä ilmapalloa ja heittelin niitä sisällä kuin mikäkin pikkulapsi. Tänään hankin uuden kalenterin tulevalle lukuvuodelle ja sen ostaminen on ollut mulle jo vuosia tärkeä rituaali. Kalenterin ostaminen symboloi uusia, jännittäviä aikoja ja se, jos mikä saa mut halkeamaan onnesta. Elämä tuntuu aika kivalta just nyt. Ehkä mä taisin tuoda mukanani pienen auringonsäteen viime viikon reissulta! Mulla on vaikka ja mitä blogijuttuja puolivalmiina luonnoksissa, mutta en oo yksinkertaisesti innostukseltani ehtinyt käymään niitä julkaisukelpoisiksi, joka on harvinaista multa. Yleensä en malta pysyä poissa koneen ääreltä, mutta nyt haluaisin vaan tehdä kaikkea hauskaa. Elämässä tapahtuu nyt aika isoja juttuja, joten en malta odottaa, että pääsisin kertomaan niistä teille kunnolla. Mikään ei oo nimittäin parempaa kuin jakaa onnensa blogin lukijoiden kanssa, jolloin siitä tulee moninkertainen. 

Ihanaa viikkoa, rakkaat!

4 kommenttia:

  1. Toi on niiiiin tuttu tunne! Uuden kalenterin osto tuntuu todella elämän uudelta alulta ♥ Ihanaa viikkoa myös sinulle!♥

    http://by-rosejuliet.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, hassua miten yksi esine voi olla niin tärkeä :-D Kiitos!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)