keskiviikko 13. heinäkuuta 2016

VIIMEISET REISSUKUVAT

IMG_0080
IMG_0820
IMG_0311
IMG_0446
IMG_0307
IMG_0241
Noin, siinä olis viimiset reissukuvat taas pieneen hetkeen! Monet sanoo, että nimenomaan Barcelona on heille se paikka, johon palataan vuosi toisensa jälkeen. Olin lukenut paljon juttua blogeista, miten tää on yksi suosituin matkakohde Euroopassa ja erityisesti nuorten suosiossa. Sen takia mulla oli kovat odotukset ja sanotaanko näin, ettei Barcelona tuottanut pettymystä mulle. Mutta ei se myöskään ollut niin erityinen, että sinne palaisin uudestaan. Ihana paikka, jossa oli kiva käydä kerran. Maailmassa on niin paljon nähtävää, etten vielä koskaan oo kokenut minkään paikan olevan niin ihastuttava, että haluaisin palata sinne uudestaan. Tuntuisi haaskaukselta tutkia vain yhtä kaupunkia perinpohjaisesti, kun täällä on tuhansia muitakin mielenkiintoisia kaupunkeja. Oon itseasiassa kirjoittanut yhtä matkailuun liittyvää postausta monta tuntia ja vihdoin pääsen julkaisemaan sen maanantaina. Joten, jos haluutte kuulla enemmän mun matkahaaveista, niin silloin kannattaa tulla tsekkaamaan sen päivän postaus. Oon listannut ja ettinyt siihen kaikki maailman paikat, jotka mua kiinnostaa! Tätä postausta on toivottu jonkun verran ja oli kiva itteänikin varten oikeasti istua alas ja miettiä kauas tulevaisuuteen. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)