perjantai 26. elokuuta 2016

ILLANISTUJAISET

IMG_3772
IMG_4308
IMG_3625
Tää Oivan omenasiideri nousi mun  ykkösjuotavaksi siidereiden osalta. Ihan rehellisesti sanottuna (ja vaikken olisikaan saanut juotavia yhteistyön kautta), niin tää on parasta alkoholipitoista juotavaa, mitä oon ikinä juonut! Mulle tärkeässä roolissa on se, ettei se itse alkoholi maistu kovin voimakkaana ja tässä itse juotava oli aika limonadimainen, josta suuret plussat. 

IMG_4286
IMG_4331
IMG_4305
IMG_3704
IMG_4349
IMG_3747
IMG_4301
IMG_4207
Viime viikonloppuna saatiin mahdollisuus järkätä illanistujaiset kavereille. Syksyn tullen kaikki hajaantuu eri suuntiin, osa opiskeluiden ja toiset välivuoden perässä. Mä taidan olla ainut, joka jää samalle paikkakunnalla ja mielenkiinnolla oon kuunnellut parhaan ystävän juttuja, kun hän muuttaa maapallon toiselle puolelle parin viikon päästä. Syksy on niin jännittävää aikaa ja on ollut ihanaa kuulla, miten kaikilla on uudet tuulet meneillään elämässä. Tuun siitä niin iloiseksi, kun kuulen muitten olevan askeleen lähempänä omia unelmiaan ja menevän niitä kohti reippaalla asenteella. Otettiin ennen vieraiden saapumista kuvia meiän fiiliksistä, kun oltiin aloittelemassa. Laitilan Virvoitusjuomatehdas tarjosi meille juotavat ja hoiti asiakaspalvelun niin ihanasti, että toi juotavat meidän kotiovelle asti. Siitä olin tosi otettu ja kiitollinen, sillä se antoi heti uudenlaista fiilistä meiän yhteistyöhön. Maistettiin kahta eri olutta, kahta eri siideriä ja sen lisäksi vielä kahta limonadia. Mun lemppariksi päätyi omenasiideri, kun taas poikaystävä tykästyi enemmän oluisiin. Kaverit tykkäsi mustikkasiidereistä tosi paljon ja oli kiva, kun jokaiselle löytyi jotain mieluista! Meillä jäi vielä pieni määrä juotavia jäljelle, joten saattaa olla, että tiedossa on mun reissun jälkeen vielä yhdet illanistujaiset ;-) 

6 kommenttia:

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)